找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 貓哥

[吹水] 君子行健 自強不息【紅茶館】

 火... [複製鏈接]
發表於 2011-1-31 20:53:44 | 顯示全部樓層
買隻GT 玩下O拉  巧 X 正 O架
貓哥 發表於 2011-1-31 20:52



   貓哥 一定會
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:56:24 | 顯示全部樓層
waiwah Hing
buy左部PS3未0牙?
jogo 發表於 2011-1-31 20:44



    未買呀, 呢幾日忙到底褲都濕埋, 買ps3 GT必玩呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 22:38:51 | 顯示全部樓層
waiwah hing謝謝你指點

我間屋座向正南方
Garrard 發表於 2011-1-31 11:58



    ++c夫間屋座向正南, 即坐北向南, 是為坎宅, 今年南方為二黑病符位, 大屋正門不宜對著工廠, 垃圾場, 醫院, 尖型建築物對眼睛有害, 污濁既水道河流易生腸病, 如果相反家中睡床坐南則是為大凶, 留意
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 22:49:28 | 顯示全部樓層
乜D藍光碟機會Hand機既咩?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 22:52:02 | 顯示全部樓層
以為星期三有馬跑, on99走落街買排位
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 23:03:38 | 顯示全部樓層
以為星期三有馬跑, on99走落街買排位
waiwah 發表於 31/1/2011 22:52



   
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 23:06:00 | 顯示全部樓層
PS3 最好就係可食usb > external hdd 入面d flac/wav files,又可以remote play computer入面d 720p/1080p hd movies 同 flac/wav files
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 23:10:46 | 顯示全部樓層
PS3 最好就係可食usb > external hdd 入面d flac/wav files,又可以remote play computer入面d 720p/1080p h ...
簡東西 發表於 2011-1-31 23:06



    禾刀未識去玩個D
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 23:12:48 | 顯示全部樓層
禾部ps3 40G都係打下機睇下BD,不過我買左兩年幾以黎只買過兩隻game,多數DL左試玩版玩一兩次就無興趣。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 23:15:36 | 顯示全部樓層
禾部ps3 40G都係打下機睇下BD,不過我買左兩年幾以黎只買過兩隻game,多數DL左試玩版玩一兩次就無興趣。 ...
redwing 發表於 2011-1-31 23:12



    我部xbox買左3年, 只買過4隻game, 開機我唸不超過四十次
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 23:18:44 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jogo 於 2011-1-31 23:25 編輯
我部xbox買左3年, 只買過4隻game, 開機我唸不超過四十次
waiwah 發表於 2011-1-31 23:15



    禾刀唔諗會點打機 , 主要係用泥睇藍光 , 禾曾睇過D仟幾蚊的藍光碟機 , 如飛利蒲 .三星等機種 , 個人覺得PS3質量會好過呢D仟幾蚊既碟機 .
    個人對呢部野巧滿意 , 可能禾要求低啦 .
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 23:35:03 | 顯示全部樓層
有冇師兄睇緊TVB新聞? 有件新請既reporter鬼妹講廣東話又幾正wor~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 23:36:26 | 顯示全部樓層
有冇師兄睇緊TVB新聞? 有件新請既reporter鬼妹講廣東話又幾正wor~
waiwah 發表於 2011-1-31 23:35



    乒單?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 23:44:38 | 顯示全部樓層
乒單?
jogo 發表於 2011-1-31 23:36



    冇留心睇, 只係見一件眼大大類似四仔女主角既中東鬼妹用廣東話報緊新聞, 之前冇見過
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 23:48:08 | 顯示全部樓層
禾冇睇...........
禾睇緊死亡筆記
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-1 00:07:24 | 顯示全部樓層
各位晚安
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-1 00:15:46 | 顯示全部樓層
大家好.  
今日我都有用黃皮/柚葉煲水抹晒d門同窗.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-1 00:21:42 | 顯示全部樓層
大家凌晨好

唔去行下百貨公司,都唔知自己窮
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-1 00:56:24 | 顯示全部樓層
大家凌晨好

唔去行下百貨公司,都唔知自己窮
Garrard 發表於 1/2/2011 00:21



    禾呢排刀洗咗幾皮野辦年貨......
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-1 00:59:54 | 顯示全部樓層
四哥, 家姐, jogo, 生日快樂!
祝你地身體健康, 事事如意, 吉星高照!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 05:49 , Processed in 0.048853 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表