買隻GT 玩下O拉 巧 X 正 O架 貓哥 發表於 2011-1-31 20:52
使用道具 舉報
waiwah Hing buy左部PS3未0牙? jogo 發表於 2011-1-31 20:44
waiwah hing謝謝你指點 我間屋座向正南方 Garrard 發表於 2011-1-31 11:58
以為星期三有馬跑, on99走落街買排位 waiwah 發表於 31/1/2011 22:52
PS3 最好就係可食usb > external hdd 入面d flac/wav files,又可以remote play computer入面d 720p/1080p h ... 簡東西 發表於 2011-1-31 23:06
禾部ps3 40G都係打下機睇下BD,不過我買左兩年幾以黎只買過兩隻game,多數DL左試玩版玩一兩次就無興趣。 ... redwing 發表於 2011-1-31 23:12
我部xbox買左3年, 只買過4隻game, 開機我唸不超過四十次 waiwah 發表於 2011-1-31 23:15
有冇師兄睇緊TVB新聞? 有件新請既reporter鬼妹講廣東話又幾正wor~ waiwah 發表於 2011-1-31 23:35
乒單? jogo 發表於 2011-1-31 23:36
大家凌晨好 唔去行下百貨公司,都唔知自己窮 Garrard 發表於 1/2/2011 00:21
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-29 05:49 , Processed in 0.048853 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.