找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 貓哥

[吹水] 群策群力 戰勝大鱷【紅茶館】

 火... [複製鏈接]
發表於 2011-1-2 22:56:25 | 顯示全部樓層
而家我就中意同阿仔玩,中意同屋企人聚會
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 22:56:58 | 顯示全部樓層
++  貼份名冊上來

達哥話吾知有甘大型團拜wor
貓哥 發表於 2011-1-2 22:54



    團拜個日幾點開始?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 22:57:16 | 顯示全部樓層
活在香港, 唔忙又真係冇x晒計, 搵食艱難
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 22:58:20 | 顯示全部樓層
waiwah Hing
你E+玩緊set乜HiFi 0牙?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-2 22:58:27 | 顯示全部樓層
而家我就中意同阿仔玩,中意同屋企人聚會
paultsui 發表於 2011-1-2 22:56



    paul sir 你起步早  點同呢
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-2 22:59:32 | 顯示全部樓層
團拜個日幾點開始?
jogo 發表於 2011-1-2 22:56



    要問++ c父 o拉
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:00:25 | 顯示全部樓層
咪玩啦,你知我環境,我夠食夠著就得了,最緊要大家健康快樂啫!
paul sir 你起步早  點同呢
貓哥 發表於 2011-1-2 22:58
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:01:14 | 顯示全部樓層
最新報名名單
如有退出請儘快PM給我,以便更新及補上
再次多謝支持及合作

紅茶館團年飯
暫定於2011年1月14日 星期五 晚上7:30
荔枝角區某大酒家

1.貓哥
2.garrard
3.garrard's gf
4.Miruslanglang
5.car
6.car's 老虎
7. 一無閒 (真正新人,報個後補先)
8.merci
9.isiahlai (新人第一次參加, 多多指教)  
10.ivanso
11.RyanGiggs (新人第一次參加, 剛好13/1回港)
12.GaryL (報定先,批文再慢慢申請^.^)
13.楊小邪
14.心心  楊小邪'f(報定先,呢個留來炒)蝕讓離場
15. tubediyer
16.兩炮 (報定先,批文再慢慢申請,新人第一次好驚)
17.炮嫂
18.billylulucoco (first time to attend)
19.billylulucoco tiger (first time to attend)
20.Shadam(大雄,新人第一次參加)
21. har
22. har嫂
23. lap
24. lap gf
25.tenorsax
26.paultsui  
27.paultsui婆
28.superhorse
29.superhorse's fd
30. 四葉(未知是否要留係大陸吃飯,報左名先)
31. harvest28
32.簡東西
33.herman
34.herman嫂
35.小貓
36. tubediyer GF
37.joefga
38.bsuper
39.tommy
40.小PAT
41.Miruslanglang 老虎
42.薯頭 (新人第一次參加, 多多指教)
43.行政版主kleehkg
44.tenorsax老虎
45.Derek 109 (出差中代報先)
46.Stevenclub 2002 (出差中代報先)
47.Stevenclub 2002老虎 (出差中代報先)
48. Garrard 's 師公

R1 遲仔南(遲仔靠邊站...有企位都願囉~*_*!)
R2 bryan cdr
R3 麵包車 (報定先,批文再慢慢申請,新人第一次好驚)
R4 ming
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:01:15 | 顯示全部樓層
要問++ c父 o拉
貓哥 發表於 2011-1-2 22:59



    如果6~7點開始,禾會到一到.同大家Say Hi
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:02:22 | 顯示全部樓層
紅茶館團年飯
定於2011年1月14日 星期五 晚上7:30
荔枝角區某大酒家
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:03:53 | 顯示全部樓層
waiwah Hing
你E+玩緊set乜HiFi 0牙?
jogo 發表於 2011-1-2 22:58


依家屋企冇呀, 遲d唸住學人玩d入門級, 岩晒呢度大把師父級人馬教路
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:04:11 | 顯示全部樓層
++  貼份名冊上來

達哥話吾知有甘大型團拜wor
貓哥 發表於 2011-1-2 22:54



    唔通太低調,無開個"紅茶館團年飯"主題
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:05:23 | 顯示全部樓層
依家屋企冇呀, 遲d唸住學人玩d入門級, 岩晒呢度大把師父級人馬教路 ...
waiwah 發表於 2011-1-2 23:03



    ++C夫用緊個部合拼機幾好聲架
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:06:25 | 顯示全部樓層
++  貼份名冊上來

達哥話吾知有甘大型團拜wor
貓哥 發表於 2011-1-2 22:54



    加多個位俾達哥絕對無問題
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-2 23:07:19 | 顯示全部樓層
咪玩啦,你知我環境,我夠食夠著就得了,最緊要大家健康快樂啫!
paultsui 發表於 2011-1-2 23:00



   
最緊要大家健康快樂啫  good point
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-2 23:09:42 | 顯示全部樓層
本帖最後由 貓哥 於 2011-1-2 23:10 編輯

++ c父甘幾點恭候  幾點入席    有無麻雀  沙蟹  
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:09:58 | 顯示全部樓層
++C夫用緊個部合拼機幾好聲架
jogo 發表於 2011-1-2 23:05



    遲些要JOGO兄賜教, 要再儲D銀両
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:10:59 | 顯示全部樓層
貓哥:係咪4個後備補上,每圍13人?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:12:08 | 顯示全部樓層
++ c父甘幾點恭候  幾點入席    有無麻雀  沙蟹
貓哥 發表於 2011-1-2 23:09



    十三張五百蚊三快上快落
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-2 23:12:42 | 顯示全部樓層
++ c父甘幾點恭候  幾點入席    有無麻雀  沙蟹
貓哥 發表於 2011-1-2 23:09



    同文哥開個會先,5點交場?
賭啤要搵小邪
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 19:09 , Processed in 0.049535 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表