找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: racewong

[喇叭] Wilson Audio 同好會

 火.. [複製鏈接]
發表於 2012-3-1 21:13:27 | 顯示全部樓層
mebone 發表於 2012-2-28 17:38
cvincent 兄, have you make decision yet?

not yet, still searching
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-15 12:55:42 | 顯示全部樓層
brian_hiendy 發表於 2012-3-1 20:57
let me check check sin

HI BRIAN, 你有無JOIN佢地個GROUP?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-19 10:28:43 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-3-15 12:55
HI BRIAN, 你有無JOIN佢地個GROUP?

no, 我好少上FB.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-19 10:37:47 | 顯示全部樓層
brian_hiendy 發表於 2012-3-19 10:28
no, 我好少上FB.

係喎, brian, 我又downgrade番去sophia啦. hehe

我都係鍾意sophia既聲多d..
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-21 00:16:12 | 顯示全部樓層

  我相信Sophia 人声滑好多 ,C服o的 ^_^!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-22 12:18:23 | 顯示全部樓層
本帖最後由 brian_hiendy 於 2012-3-22 12:20 編輯
racewong 發表於 2012-3-19 10:37
係喎, brian, 我又downgrade番去sophia啦. hehe

我都係鍾意sophia既聲多d..


我沒有真正AB比較過sophia and WP6.

但WP7 vsWP6好的程度, 比WP7 vs WP8要大. 因為WP6俾人感覺好很.
SASHA就更加是大躍進啦.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-22 12:39:31 | 顯示全部樓層
tamm 發表於 2012-3-21 00:16
我相信Sophia 人声滑好多 ,C服o的 ^_^!

我好多時都係聽小品, 所以sophia比較合我口味! hehe
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-22 12:40:36 | 顯示全部樓層
brian_hiendy 發表於 2012-3-22 12:18
我沒有真正AB比較過sophia and WP6.

但WP7 vsWP6好的程度, 比WP7 vs WP8要大. 因為WP6俾人感覺好很.

我都知wp7 比wp6 既改善真係好大.

所以我都係放棄wp6, 等待wp8既二手. hehe
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-22 13:36:13 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-3-22 12:40
我都知wp7 比wp6 既改善真係好大.

所以我都係放棄wp6, 等待wp8既二手. hehe

其實WP7 同WP8是好接近的.
我自己聽過WP5, WP6, WP7, WP8, SASHA, SOPHIA II.

最喜愛 SASHA > WP8/ 7 > WP6, SOPHIA是另一類選擇.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-22 13:44:59 | 顯示全部樓層
brian_hiendy 發表於 2012-3-22 13:36
其實WP7 同WP8是好接近的.
我自己聽過WP5, WP6, WP7, WP8, SASHA, SOPHIA II.

我都知sasha好正呀! 但我驚我部ref 110唔夠力咋.

反而依家用ref 110推sophia, 好鬼夾聲. hehe
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-22 14:22:42 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-3-22 13:44
我都知sasha好正呀! 但我驚我部ref 110唔夠力咋.

反而依家用ref 110推sophia, 好鬼夾聲. hehe ...

如果滿意就不要換了, HIFI野最重要的是自己LIKE, 換左未必是變好.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-22 14:36:59 | 顯示全部樓層
brian_hiendy 發表於 2012-3-22 14:22
如果滿意就不要換了, HIFI野最重要的是自己LIKE, 換左未必是變好.

YES. 在此, 我想講講, 自從玩左ARC + WILSON後, 我無咩意欲再換機了....
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-23 10:04:11 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-3-22 14:36
YES. 在此, 我想講講, 自從玩左ARC + WILSON後, 我無咩意欲再換機了....

哦...

聽住先.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-23 10:11:48 | 顯示全部樓層
brian_hiendy 發表於 2012-3-23 10:04
哦...

聽住先.

最主要係依排打PS3 既GT5, 無咩開機.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-23 10:22:52 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-3-23 10:11
最主要係依排打PS3 既GT5, 無咩開機.

IC, 另有所好.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-23 10:37:04 | 顯示全部樓層
brian_hiendy 發表於 2012-3-23 10:22
IC, 另有所好.

不過最近都有少少動作,

部CD8既PC換左ARGENTO OLYMPIC REF, 部REF 5就換左KONDO ACZ.

依家對SOPHIA可以出到D女人聲好濕潤, 出晒水...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-24 20:20:34 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-3-23 10:37
不過最近都有少少動作,

部CD8既PC換左ARGENTO OLYMPIC REF, 部REF 5就換左KONDO ACZ.

真是好羨慕兄上仍舊有時間在hifi上,自從小兒出生至今(三歲),hifi已經無法開到應有的聲量,往往是晚上10:30pm後才有可能開機,有時還要爭取時間睇電影,及一些知訊性節目,在音響的時間就更少!

兄上不但可兼顧hifi,同時可享受打機••••••
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-25 09:59:11 | 顯示全部樓層
brian_hiendy 發表於 2012-3-24 20:20
真是好羨慕兄上仍舊有時間在hifi上,自從小兒出生至今(三歲),hifi已經無法開到應有的聲量,往往是晚上 ...

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-25 12:29:04 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-3-23 10:37
不過最近都有少少動作,

部CD8既PC換左ARGENTO OLYMPIC REF, 部REF 5就換左KONDO ACZ.

槍王,幾時有時間招呼吓我吖
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-25 22:05:29 | 顯示全部樓層
shadam 發表於 2012-3-25 12:29
槍王,幾時有時間招呼吓我吖

大雄哥叫到, 當然無問題啦.

你有時間就pm我啦.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 07:15 , Processed in 0.037200 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表