找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: percyleo

[黑膠系統] 我也成為SME Model 6一員

  [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2024-2-14 18:01:08 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2024-2-14 13:53
PERCY啱啱燒黑膠, 從文章都感覺到佢有幾興奮

後生時聽黑膠都唔識咁多嘢😅
回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 00:18:05 | 顯示全部樓層
percyleo 發表於 2024-2-14 18:01
後生時聽黑膠都唔識咁多嘢😅

果時用支mm針已好興奮
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2024-2-15 03:27:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 percyleo 於 2024-2-15 03:29 編輯
racewong 發表於 2024-2-15 00:18
果時用支mm針已好興奮


最興奮去鴨記買粒A.T. mm頭返去自己換,當年仲覺得自己好勁😅(但是支臂係乜都冇得set🤣)
回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 10:05:36 | 顯示全部樓層
percyleo 發表於 2024-2-15 03:27
最興奮去鴨記買粒A.T. mm頭返去自己換,當年仲覺得自己好勁😅(但是支臂係乜都冇得set🤣) ...

其實我覺得依家先係黑膠熱潮, 技術最高峰既年代

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 10:40:46 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2024-2-15 10:05
其實我覺得依家先係黑膠熱潮, 技術最高峰既年代

黑膠嗰種analog味道,CD冇得比,我最喜歡呢種自然聲。
尤其出來嗰種低音,非常之鬆容。🐭🤤
回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 11:41:27 | 顯示全部樓層
jerrytck 發表於 2024-2-15 10:40
黑膠嗰種analog味道,CD冇得比,我最喜歡呢種自然聲。
尤其出來嗰種低音,非常之鬆容。🐭🤤
...

先成日講, 玩黑膠, 聲音上滿足只是其一.

其二是可以擁有鐘意既歌手唱片. 這是CAS無法取締啦

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 11:57:57 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2024-2-15 11:41
先成日講, 玩黑膠, 聲音上滿足只是其一.

其二是可以擁有鐘意既歌手唱片. 這是CAS無法取締啦 ...

呢句真,十分認同。串流平台從舊雲攞歌,唔係自己。
如果好聽好聲,就買隻實體碟。
回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 12:00:56 | 顯示全部樓層
jerrytck 發表於 2024-2-15 11:57
呢句真,十分認同。串流平台從舊雲攞歌,唔係自己。
如果好聽好聲,就買隻實體碟。  ...

咪就係好似之前個日本歌手咁囉.

TIDAL下架就沒有了...

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 12:12:27 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2024-2-15 12:00
咪就係好似之前個日本歌手咁囉.

TIDAL下架就沒有了...

就係下架先衰,早排我在Tidal聽尼泊爾民族歌,最後下咗架。🐭😑
回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 12:48:48 | 顯示全部樓層
jerrytck 發表於 2024-2-15 12:12
就係下架先衰,早排我在Tidal聽尼泊爾民族歌,最後下咗架。🐭😑

TIDAL真係只可以用黎試聽.

講真串流既44.1音質無法超越CD. 就算24/96 都只係接近...

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 13:47:18 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2024-2-15 12:48
TIDAL真係只可以用黎試聽.

講真串流既44.1音質無法超越CD. 就算24/96 都只係接近...  ...

係。所以不太投資多錢在串流,係尿袋同線加加埋埋條數多咗好多,玩下無妨。🐭😁
回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 13:52:01 | 顯示全部樓層
jerrytck 發表於 2024-2-15 13:47
係。所以不太投資多錢在串流,係尿袋同線加加埋埋條數多咗好多,玩下無妨。🐭😁
...

好似BETTA兄咁, 玩FILE又係另一回事.
回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 14:23:35 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2024-2-15 13:52
好似BETTA兄咁, 玩FILE又係另一回事.


明白!邊個叫betta兄?
總之在串流平台攞file,去到自己串流系統度,傳輸途中data lost有幾多不會知,正是問題所在。🐭🤔
回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 15:03:43 | 顯示全部樓層
jerrytck 發表於 2024-2-15 14:23
明白!邊個叫betta兄?
總之在串流平台攞file,去到自己串流系統度,傳輸途中data lost有幾多不會知,正 ...

betta兄即係譚SIR

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 16:46:50 | 顯示全部樓層

謝謝餅主揾到條片。
我睇哂,譚sir已經好清楚講串流,CD及黑膠,不重複了,我同意嘅。佢個文豪老頂CD盤聲好analog,我都好鐘意呢個盤,不過我買唔起。除咗佢,還喜歡dcs聲底。我最不喜歡一個牌子,D聲又硬又乾又冷又薄,不提了。🐭😅


回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 19:55:12 | 顯示全部樓層
jerrytck 發表於 2024-2-15 16:46
謝謝餅主揾到條片。
我睇哂,譚sir已經好清楚講串流,CD及黑膠,不重複了,我同意嘅。佢個文豪老頂CD盤聲 ...

今晚直播可以講下
回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-15 20:01:13 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2024-2-15 19:55
今晚直播可以講下

好!🐭😮
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2024-2-16 02:35:02 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2024-2-15 11:41
先成日講, 玩黑膠, 聲音上滿足只是其一.

其二是可以擁有鐘意既歌手唱片. 這是CAS無法取締啦 ...

買實體碟嗰種滿足感尤其黑膠真是不能言喻!無論封套,歌詞集及海報。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-16 10:53:46 | 顯示全部樓層
percyleo 發表於 2024-2-16 02:35
買實體碟嗰種滿足感尤其黑膠真是不能言喻!無論封套,歌詞集及海報。

好大本書仔, 好多都好靚

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2024-2-16 11:37:04 | 顯示全部樓層
封面仲好靚。🐭😛
20240216_113410.jpg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 19:51 , Processed in 0.050917 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表