AUDIO NOTES....我對DIABLO裡面D線都係銀線, 唔知會唔會好夾呢. supercow 發表於 2010-9-14 10:05
使用道具 舉報
貴豐夾 audionote,一個字 ....... 正 Roy 發表於 2010-9-14 10:18
佢係jm diablo cyberken 發表於 2010-9-14 10:21
查看全部評分
kleehkg
pinkhung
試過呢對an 阿二既喇叭線...我終於體會到大毒王"加周"所講...貴野要用銀呢個道理. 老細唔知對線幾錢,佢有以 ... cyberken 發表於 2010-9-14 10:27
幾時試埋旗艦既audionote ? B&W夾銀綽綽有餘喇. kachow 發表於 2010-9-14 11:46
你幾時全套odin? cyberken 發表於 2010-9-14 11:59
全套odin未必係好事.. 尤其喇叭線..呢個最考夾喇叭同amp. kachow 發表於 2010-9-14 12:03
hkp1196
hahahahahaahaha 人一世,物一世...話唔定過幾日你同我講,你訂左呢... cyberken 發表於 2010-9-14 12:11
Report ar !! kleehkg 發表於 2010-9-14 12:15
出左啦..... post 64 cyberken 發表於 2010-9-14 12:19
Report by your 老細, 唔係你喎..... kleehkg 發表於 2010-9-14 12:34
supercow
我認同我老細所講 cyberken 發表於 2010-9-14 13:43
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 11:25 , Processed in 0.031526 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.