cckong 發表於 2011-11-28 21:05 有D嘢加咗可能背景真係靜咗, 但可能亦會無咗D嘢! 唔知你明唔明?
使用道具 舉報
pinkhung 發表於 2011-11-28 20:04 不如一齊分享丫
pinkhung 發表於 2011-11-28 21:08 哦••••••••••原來係咁
cckong 發表於 2011-11-28 23:46 終於有時間詳細地講了, 首先用在器材上是有點改善的, 但是一定不及我朋友帶來的FE Ceraball, 而且2手價像 ...
benson26 發表於 2011-11-29 15:47 唔係話要加係D 用電既野到會好D 咩?? 好似AVAMP...BDP 咁.
Bmw 發表於 2011-12-3 13:19 隔離台好多人放賣喎!
史的墳 發表於 2011-12-3 13:28 試完知乜野事梗係賣啦!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-29 04:38 , Processed in 0.029270 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.