找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: cckong

[附件] 終於買到鳥Viablue.......

[複製鏈接]
發表於 2011-11-28 21:08:26 | 顯示全部樓層
本帖最後由 pinkhung 於 2011-11-28 21:08 編輯
cckong 發表於 2011-11-28 21:05
有D嘢加咗可能背景真係靜咗, 但可能亦會無咗D嘢! 唔知你明唔明?


哦••••••••••原來係咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-28 21:14:48 | 顯示全部樓層
pinkhung 發表於 2011-11-28 20:04
不如一齊分享丫

咁要搵搵梁詠琪先得!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-28 23:46:32 | 顯示全部樓層
pinkhung 發表於 2011-11-28 21:08
哦••••••••••原來係咁

終於有時間詳細地講了, 首先用在器材上是有點改善的, 但是一定不及我朋友帶來的FE Ceraball, 而且2手價像iphone一樣放出去不會蝕很多, 而我當初是想將它用在書架喇叭底的, 但我朋友講話書架喇叭的腳架亦應當成為喇叭的一部份, 你不會在喇叭中間加嘢去吸震, 要加的最多是加在腳架的底部, 但我的Dyna原廠腳架本身已經有釘腳了, 至於如加在bru-ray機下對畫面有否幫助? 這個仍未得閒去試......
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-11-29 15:47:18 | 顯示全部樓層
cckong 發表於 2011-11-28 23:46
終於有時間詳細地講了, 首先用在器材上是有點改善的, 但是一定不及我朋友帶來的FE Ceraball, 而且2手價像 ...

唔係話要加係D 用電既野到會好D 咩??

好似AVAMP...BDP 咁.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-11-29 16:27:30 | 顯示全部樓層
benson26 發表於 2011-11-29 15:47
唔係話要加係D 用電既野到會好D 咩??

好似AVAMP...BDP 咁.

Benson兄,係呀?我都唔清楚wo,依家用嚟浪住個電源處理器,唔知ok唔ok呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-3 13:19:08 | 顯示全部樓層
隔離台好多人放賣喎!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-3 13:28:56 | 顯示全部樓層
Bmw 發表於 2011-12-3 13:19
隔離台好多人放賣喎!

試完知乜野事梗係賣啦!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-3 17:48:37 | 顯示全部樓層
史的墳 發表於 2011-12-3 13:28
試完知乜野事梗係賣啦!

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-12-3 17:54:28 | 顯示全部樓層
史的墳 發表於 2011-12-3 13:28
試完知乜野事梗係賣啦!

但係又重有好多人接果下真係"神奇的釘塾"
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 04:38 , Processed in 0.029270 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表