FE....我仲未買呀..好想買. supercow 發表於 2010-12-17 11:06
使用道具 舉報
回復 kachow Hi Kachow hing, the photo is coming......... whoami 發表於 2010-11-30 21:17
兩隻Master架再加Cerabase! 師兄果然同我一樣. 中左FE+老麥毒. 老麥用左FE後個膽味尤其散發得 ... kachow 發表於 2010-12-17 15:33
係呀!中間果格真係•••••••••••! whoami 發表於 2010-12-17 17:06
我中個格只係岩岩好放到個pre-amp. 同上面條柱只有1毫子厚度既位淨..我諗住換d薄身既墊代替老麥既膠墊... ... kachow 發表於 2010-12-17 18:05
回復 貓哥 貓哥兄、你又係等緊 MC452,我又係喎,可能要到過農曆年後先有,等到頭髮白都未有,我以PM ... otis008 發表於 2011-1-4 08:58
C2300+MC402報個到先 chongun 發表於 2011-1-27 21:46
唔知老麥夾mbl係咩聲底! 禾想聽吓............... whoami 發表於 2011-1-28 11:47
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 12:11 , Processed in 0.037992 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.