bigpun1975 發表於 2012-3-23 13:18 見人見志啦(你叫我點答呀大佬)
使用道具 舉報
mclaren 發表於 2012-3-23 13:21 憑良心投你神聖一票!哈哈!多謝師兄
bigpun1975 發表於 2012-3-23 13:28 我會用埋黎當CD盤用,琴日試過幾好,睇BD聽CD暫時都好滿意
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 03:37 , Processed in 0.027988 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.