找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: bigpun1975

[BD播放機] 飛走條佬,執番把劍.....

[複製鏈接]
發表於 2012-3-23 13:21:23 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2012-3-23 13:18
見人見志啦(你叫我點答呀大佬)

憑良心投你神聖一票!哈哈!多謝師兄
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-23 13:28:40 | 顯示全部樓層
mclaren 發表於 2012-3-23 13:21
憑良心投你神聖一票!哈哈!多謝師兄

我會用埋黎當CD盤用,琴日試過幾好,睇BD聽CD暫時都好滿意
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-23 13:32:41 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2012-3-23 13:28
我會用埋黎當CD盤用,琴日試過幾好,睇BD聽CD暫時都好滿意

我都會咁用,補成5K有點兒"坦剔"!哈哈!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 03:37 , Processed in 0.027988 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表