找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: maner394

[吹水] 摩改終於出事鳥.........

[複製鏈接]
發表於 2012-4-20 17:41:41 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-4-20 17:38
要唔要攞埋郵筒黎?

我又要 不過得12仔

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-20 17:42:16 | 顯示全部樓層
kachow 發表於 2012-4-20 17:33
我真係笑左出黎...好似砂紙事件你個陣仲係個邊高層喎..   有無話要幾多號 ...

高咩層啦........做個濕九版主 ......係有講過用幾多號.......我當時覺得掉咗D沙落部機典算
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:42:37 | 顯示全部樓層
obee 發表於 2012-4-20 17:33
咁即係認自己錯...

咁呢鑊關乎到江湖地位, 咁即係要頂到盡啦 ............ 咁應該好快有人護駕/等post沉 .
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:45:28 | 顯示全部樓層
kachow 發表於 2012-4-20 17:33
我真係笑左出黎...好似砂紙事件你個陣仲係個邊高層喎..   有無話要幾多號 ...

話可以吸EMI丫嘛,同Viablue呢個牌好一樣,hit過一排
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:47:35 | 顯示全部樓層
chhanthony 發表於 2012-4-20 17:45
話可以吸EMI丫嘛,同Viablue呢個牌好一樣,hit過一排

係喎..你個陣都係高層喎..咁有無親身試過先?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:49:07 | 顯示全部樓層
有人出左黎la

"師兄講左三個point,本來同鐵心心有關,我就唔方便出聲的,但道理一定要講清楚,由其pt3明顯影射緊d野"

本來同鐵心心有關,我就唔方便出聲的,但道理一定要講清楚---> 講乜L野? 講就講 唔講就唁講 又道理 又乜9
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:49:07 | 顯示全部樓層
里奧 發表於 2012-4-20 17:42
咁呢鑊關乎到江湖地位, 咁即係要頂到盡啦 ............ 咁應該好快有人護駕/等post沉 . ...

國仁兄講過,如果將自己定位太高,或者被人抬得太高都唔會係好事,只有一直抱著學習嘅心態先可以繼續學習不同嘅新事物。
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:50:52 | 顯示全部樓層
kachow 發表於 2012-4-20 17:47
係喎..你個陣都係高層喎..咁有無親身試過先?

我唔係膠層,我只係同佢地係合作關係,我係無政黨獨立人士
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-20 17:51:29 | 顯示全部樓層
里奧 發表於 2012-4-20 17:42
咁呢鑊關乎到江湖地位, 咁即係要頂到盡啦 ............ 咁應該好快有人護駕/等post沉 . ...

呢個 post 好快就比人.........河蟹
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:52:05 | 顯示全部樓層
chhanthony 發表於 2012-4-20 17:45
話可以吸EMI丫嘛,同Viablue呢個牌好一樣,hit過一排

如果有效,點解大廠唔做?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:53:32 | 顯示全部樓層
chhanthony 發表於 2012-4-20 17:49
國仁兄講過,如果將自己定位太高,或者被人抬得太高都唔會係好事,只有一直抱著學習嘅心態先可以繼續學習 ...

咁皇上咪賴硬?   佢已經比人捧左上去做神級人物..尊稱"丙神版主"
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:53:33 | 顯示全部樓層
chhanthony 發表於 2012-4-20 17:45
話可以吸EMI丫嘛,同Viablue呢個牌好一樣,hit過一排

果邊耐唔耐就興某d野, 吹到又抵又正 ......... 有牌子都還好,起碼叫有個名氣 ........ 國貨果批, 都唔識講..... 見到都驚 , 好似屠場咁 .
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:54:09 | 顯示全部樓層
chhanthony 發表於 2012-4-20 17:45
話可以吸EMI丫嘛,同Viablue呢個牌好一樣,hit過一排

頂!! 我都懵L77加咗落部機度
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-20 17:55:25 | 顯示全部樓層
里奧 發表於 2012-4-20 17:53
果邊耐唔耐就興某d野, 吹到又抵又正 ......... 有牌子都還好,起碼叫有個名氣 ........ 國貨果批, 都唔識 ...

佢介紹個條..........HDMI......己經.......
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:55:59 | 顯示全部樓層
chhanthony 發表於 2012-4-20 17:49
國仁兄講過,如果將自己定位太高,或者被人抬得太高都唔會係好事,只有一直抱著學習嘅心態先可以繼續學習 ...

你呢句我同意
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-20 17:56:51 | 顯示全部樓層
lut 發表於 2012-4-20 17:54
頂!! 我都懵L77加咗落部機度

............計Dolby Prologic IIz的迷豬 另一7事
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:56:55 | 顯示全部樓層
maner394 發表於 2012-4-20 17:55
佢介紹個條..........HDMI......己經.......

你升左呢姐,無野係最好,只有更好
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:58:04 | 顯示全部樓層
maner394 發表於 2012-4-20 17:55
佢介紹個條..........HDMI......己經.......

邊夠d千幾銀既 "pc"好搵呀 .... hdmi呢d細雞野,賺埋都唔夠換機啦.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:58:28 | 顯示全部樓層
幫佢做妹個d重勁呀,成年無出post.一有有事個個浮上水面。

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-20 17:58:35 | 顯示全部樓層
maner394 發表於 2012-4-20 17:56
............計Dolby Prologic IIz的迷豬 另一7事

聽日就拆番佢出泥
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 07:32 , Processed in 0.059496 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表