使用道具 舉報
對唔住.點樣傳相 TCRAY 發表於 2010-12-13 20:13
如果Hiendy幫珍姐做家訪我第一個扯旗報名. TCRAY 發表於 2010-12-13 22:09
扯旗? qq1122yq 發表於 2010-12-14 00:57
突發消息 據報今個禮拜日珍姐會舉行開放日,當日珍姐會大開中門迎接各界官人,施展口技,相信有試過珍姐單 ... TCRAY 發表於 2010-12-17 17:06
慘慘慘’噚晚燒咗後級有排冇得爆’有可能係珍姐吹爆咗 TCRAY 發表於 2010-12-24 15:40
q姐去到邊都支持妳 1) qq1122yq DALI IKON 7 + IKON VOKAL 2 + IKON ON WALL 2) ryanenen Dali ... Foverking 發表於 2011-1-5 22:32
射射O~
珍姐,請問dali speaker 後面有個扣,係咪要轉左佢呢? - 發送自我的 iPhone 大板凳應用 ... featureO 發表於 2011-3-23 19:47
珍姐,我想問 "後面有個扣" (其實係jumper) 轉左. 定係行 bi-wire 用 2出4? featureO 發表於 2011-3-28 09:09
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-29 02:51 , Processed in 0.056987 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.