cth6996 發表於 2012-8-24 17:49 我去咗同好會睇黑膠 post 之麻,我有 like 你個盤喎
使用道具 舉報
Evomusic 發表於 2012-8-24 17:34 我一陣都聽聽先
JanHau 發表於 2012-8-24 17:50 係咩
查看全部評分
Law記
ke1
racewong
JanHau
cth6996 發表於 2012-8-24 17:53 揀係啦,呢邊嗰排版好睇過 R33 好多倍
derekauto 發表於 2012-8-24 18:40 會唔會只在農歷七月先聽到架
derekauto
Law記 發表於 2012-8-24 19:16 咁就唔駛週圍去,留喺度睇吓、吹吓,開心過日辰啦
markseven 發表於 2012-8-24 19:51 其實尾段都有較明顯的女和音,中段的女和音因落了太多echo , 所以較難聽到。不過以前聽LP真係唔覺! ...
Andysonny2 發表於 2012-8-25 20:59 睇完呢個post一番屋企即刻試試都即刻聽到有牙!
japanboy 發表於 2012-8-24 18:32 不過lee track 得做得薄聲,pang Ning 都係。
kentsang 發表於 2012-8-24 22:05 我今晚去左個老友到聽都聽到有兩條女喎!
Audiophilelp 發表於 2012-8-25 22:13 你個度會唔會好猛
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 21:00 , Processed in 0.048442 second(s), 20 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.