Jameskyc 發表於 2012-9-2 18:11 迷茫,摸索。
使用道具 舉報
racewong 發表於 2012-9-2 13:15 原來你..................... 快d出番個開箱文啦!!
ncwah 發表於 2012-9-2 18:22 多謝版主賞分
Jameskyc 發表於 2012-9-2 18:19 但我又真真唔明,之前大夫無奶油 昆我㗎?
racewong 發表於 2012-9-2 18:23 出番份四千字report, 咁咪大把兄弟加分比你囉.
racewong 發表於 2012-9-2 18:18 你係第二咋, 我先係第一衰聲呀!
masteralain 發表於 2012-9-2 18:26 兄弟,我上次去你度,你部cd8同屏風新出出已經非常好聲,你咪點我 ...
ncwah 發表於 2012-9-2 18:30 過份謙虛代表虛偽,休兩兄弟成日鬥衰聲
masteralain 發表於 2012-9-2 18:36 我冇詐帝呀,我無啦啦又上個禮拜開始超衰聲呀
ncwah 發表於 2012-9-2 18:25 千四字都寫唔出啦, 仲話四千字.
racewong 發表於 2012-9-2 18:50 四百字都好丫!
ncwah 發表於 2012-9-2 18:54 我而加好忙呀,同棍爺,Law記目pl96前輩玩緊超絡無敵估歌仔呀
LK1976 發表於 2012-9-2 18:56 估D淺D啦!唔識接呀!
racewong 發表於 2012-9-2 18:57 喺邊度玩?!
masteralain 發表於 2012-9-2 19:03 肥槍咁幼齒,實估唔到啦,估糖妹佢就叻
查看全部評分
racewong
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 17:13 , Processed in 0.038874 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.