patrick47 發表於 2014-6-25 17:57 入黎睇睇D毒野先。。
使用道具 舉報
ncwah 發表於 2014-6-25 17:09 手機邊得㗎
ncwah 發表於 2014-6-25 17:30 我識寫一早寫左啦
OldHenry 發表於 2014-6-25 17:05 一次史無前人、後無來者的家訪 Audio Physic Scorpio 25
Kelvin11 發表於 2014-6-25 17:22 推對喇叭去邊呀?
ke1 發表於 2014-6-25 18:14 呢對喇叭巧靚仔呀
比力一定得 發表於 2014-6-25 18:15 你對仲靚! 幾時可以比我哋上嚟影下相,响度POST出嚟?
ke1 發表於 2014-6-25 18:16 咪話咗仲未推啱位囉
比力一定得 發表於 2014-6-25 18:19 咩每日要推幾多先可以比我哋上嚟呀 我頸已經好長喇!
ke1 發表於 2014-6-25 18:24 我一星期先返去一日渣,等吓啦
Kelvin11 發表於 2014-6-25 17:26 咁都可以分享兩句對於那些家訪或器材的印象嗎
查看全部評分
Kelvin11
比力一定得 發表於 2014-6-25 18:07 才子D相都係用手機咋! 都影得鬼咁靚,咁有味道!
比力一定得 發表於 2014-6-25 18:13 我幫你拍片咪得囉!
ncwah 發表於 2014-6-25 19:23 要功力㗎,好似你同我一樣打波點解你勁咁多呢
ncwah 發表於 2014-6-25 19:24 分享左
ncwah 發表於 2014-6-25 19:24 佢借口咋
比力一定得 發表於 2014-6-25 19:36 你講大話!
比力一定得 發表於 2014-6-25 19:36 再分享!
ncwah 發表於 2014-6-25 19:22 毒梟音牆無敵手 掌門美聲傳千里 據聞老 c按摩雀
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 12:31 , Processed in 0.035957 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.