找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 7500martin

[電源處理器] 來自東瀛的正宗和牛 -中村NSIT-200Q MK2隔離牛

[複製鏈接]
發表於 2016-2-12 16:14:53 | 顯示全部樓層
7500martin 發表於 2016-2-12 15:09
師兄! 我只知定價18000. 賣價幾多你問代理啦!

這代理我有真實經驗,不太老實,打電話上去問價說定價16800,二星期後去問就說18800,都不知那句真。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 16:55:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AS881 於 2016-2-12 17:55 編輯
BL5 發表於 2016-2-12 14:26
師兄,

咁你有無燒到機?


當然冇燒機! 我load d機夾番插落去係出番100v ! 只係唔明若插得少機佢會上到108至111v不等!
我有比較我用緊的更大VA 的牛, 出100V 或220v 無論有無插機數值都唔會变!
並非我的牛有問題, 中村這款我已check 過超過10部, 全都—樣, 向中村那邊査詢過是正常, 亦是我以上講loading 60% 的問題!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 16:59:17 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AS881 於 2016-2-12 17:54 編輯
小仇 發表於 2016-2-12 15:19
電壓差5%,高OR低有無影響到出聲差左呢?
去到10%又會點呢?


一定有分别! 230v 機你只比220v 係爭咗d, 食唔飽! 係有可聞的分别! 220v 機+10% = 242v 確係大咗d, 未必燒機, over 咗對component 壽命會有影响, 但這亦要睇件component 可接受的數值variation. 機行220V, 你比240V 佢, 声會緊張d, 光輝d, aggressive D, 咁部机都係在唔正常voltage 下工作! 我覺得玩hifi, 電係最重要! 嘅然d 人會用附件左墊右墊咁critical 都得, 為咗好細微的都攪—親, 為何咁緊要的正確電壓要馬馬伕伕比佢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-2-12 18:28:44 | 顯示全部樓層
macm 發表於 2016-2-12 16:14
這代理我有真實經驗,不太老實,打電話上去問價說定價16800,二星期後去問就說18800,都不知那句真。 ...

咁鬼仆街都得! 師兄! 我諗當面捉住佢up實個價最實際!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:10:46 | 顯示全部樓層
AS881 發表於 2016-2-12 16:55
當然冇燒機! 我load d機夾番插落去係出番100v ! 只係唔明若插得少機佢會上到108至111v不等!
我有比較我 ...

真係好大問題,111V正常機都不會燒的,代理話無問題就很大問題了...........
如我家經常都有230V,最低都227V,用佢多10%米好容易死機!!!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:14:05 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AS881 於 2016-2-12 23:21 編輯
小仇 發表於 2016-2-12 23:10
真係好大問題,111V正常機都不會燒的,代理話無問題就很大問題了...........
如我家經常都有230V,最低都227 ...


所以在國內的朋友常有燒機問題皆因電壓唔穩定, 去到250V 都有!
我夾了好耐先出到呢個voltage!
當dac 唔長著, cd player 唔開著係出111v 的, 111v 唔會燒, 但眀明要用100v 點解要比多佢? 冇必要!
IMG-20160212-WA0004.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:18:54 | 顯示全部樓層
800VA,用佢60%.........
CD,前,DAC那類咁細電,米要插6件是去到60%???
一係直接一部後級
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:23:26 | 顯示全部樓層
AS881 發表於 2016-2-12 23:14
所以在國內的朋友常有燒機問題皆因電壓唔穩定, 去到250V 都有!
我夾了好耐先出到呢個voltage!
當dac 唔長 ...

想問用咩降壓牛?100V機最煩就是降壓牛
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:27:22 | 顯示全部樓層
小仇 發表於 2016-2-12 23:18
800VA,用佢60%.........
CD,前,DAC那類咁細電,米要插6件是去到60%???
一係直接一部後級 ...

係喎, 問過中村, 係咁喎! 用得800va 點解要只插source? 正如我部220v 入220v 出的, 只插Tuner 出242v, 插多件player 即刻落番220v , 但我Tuner 在220至240v 也ok, 所以我只插Tuner, 由佢出242v!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:33:46 | 顯示全部樓層
AS881 發表於 2016-2-12 16:55
當然冇燒機! 我load d機夾番插落去係出番100v ! 只係唔明若插得少機佢會上到108至111v不等!
我有比較我 ...

對不起! 打擾各位熱烈的討論! 但因眼看有不少誤解和非議, 所以特此作出以下清澄:


A - AS881 兄,  你文中所述的10台 中村製作所隔離牛, 相信是指閣下先前平衡進口的水貨-NSIT-80T/220V Input/100V Output. 就這個理解, 我們已於2015年6月初向中村先生查證有關此產品的生產狀態, 並得到中村先生肯定, 他們並沒有生產過這個電壓的NSIT-80T, 也不知道產品的真實來源和以何種手法提高輸入電壓, 因放法有很多種, 但是否安全和是否保證穩定性則不得而知. 懇請小心安全!
而中村產品中只有 我們曾經銷售過的30台特別版 NSIT-70R MKII/220V Input/110V Output, 這款產品已經銷售完畢也停產了. 其他一切中村正品均為 220V輸入 / 220輸出.

B - macm 兄,就你文中所言報價的情況, 這個問題牽涉到商譽. 我本人鄭重聲明, 一如其他同行做法, 一向絕不於電話中報價. 而如果你是在店內得到2次報價的結果不同, 情況可能因為這款產品是在12月尾/1月初到港, 在到港之前,我們並沒有真實價格, 只能報出一個大約的價格, 到達香港之後才可以核算出實際售價。

C - 有關隔離牛的一些功能和理解,  前面有一位Ching解答得十分正確. 而在此我只想補充一點, 就是隔離牛並非穩壓牛, 他的輸出是會受著輸入電壓的浮動而產生改變, 不論升壓或降壓也如此. 而當牛的輸入端不能穩定時, 輸出端則會出現浮動。

D - 中村製作所是一家以生產 醫療電源 為主的日本企業, 於日本有2家工廠, 而中村先生是一位元音響發燒友, 所以他以NICE SOUND(中村的英文名字)這個品牌輔以他自己獨有的設計去把自己的HiFi理念公諸同好. 本人與中村先生交往多年. 相當信任他對品質的追求和嚴謹, 在此本人冒昧請求各位同好, 在討論之餘儘量對中村先生的理念多留一份尊重. 如果確實對中村產品有任何疑問, 歡迎致電我司查詢.

無論如何, 很多謝各位同好的熱烈討論, 但請記得不論在任何情況下都以安全為優先考慮. 而本人在裡發出聲明以後將不再作出其他回應, 以免產生不必要的爭辯而影響了Hiendy這個清泉之地. 在這裡祝各位2016有個好猴年, 日日好聲, 日日發財!

DrugsAudio
Gary
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:34:43 | 顯示全部樓層
小仇 發表於 2016-2-12 23:23
想問用咩降壓牛?100V機最煩就是降壓牛

咪就係用中村, 計番consumption 插落去出番正常要出的voltage! 又未必—定要60%, 80w 牛, 插player 39w 也 出到100w 的!
問題來了! 著player 時出正常100v, ok! 但機用完唔—定係熄, standby 時, 係有電到, 咁個meter 就升上111v, 咁都唔好! 所以我長著住兩部dac 去keep 住出100v! 若player + dac x2 開晒, meter 顯示只有93V,
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:37:43 | 顯示全部樓層
242唔即死,但會加速老化...............

問題就算我用埋後級,但不會長開,只有CD機,DAC(唔係人人用)長開,那用電不到100VA,那電壓米好高....................
呢個問是解決不了,送比我用都..............
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:39:01 | 顯示全部樓層
小仇 發表於 2016-2-12 23:10
真係好大問題,111V正常機都不會燒的,代理話無問題就很大問題了...........
如我家經常都有230V,最低都227 ...

對不起Ching, 我們沒有賣過這個100/110V輸出的型號. 目前只銷售220V輸入和220V輸出的型號,目前全球也只有DrugsAudio 獨家銷售這個220V輸入輸出型號!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:40:34 | 顯示全部樓層
就以上A 的回應, 我也必須證淸本人進囗的100v 輸出版本的確是由中村廠方那邊所製作及調較的!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:47:27 | 顯示全部樓層
DrugsAudio 那中村牛香港220V,假定來電永遠220V,那中村牛不插任何東西下測電壓是幾多?
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:48:33 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AS881 於 2016-2-12 23:49 編輯
小仇 發表於 2016-2-12 23:37
242唔即死,但會加速老化...............

問題就算我用埋後級,但不會長開,只有CD機,DAC(唔係人人用)長開,那 ...


唔會! 嘅然部机寫明是220v 至240v workable, 就唔會有問題! 有很多廠做機都只有幾個spec, 100v , 120v, 230v or 220 至240v, 間廠好難每個地方不同都出個right voltage! 當然HK机後面標註電壓230,定220 至240v 就要開机看牛了! 但我會相信部机後面寫220至240v 我會放心用! 反而100v 机用110牛我就點都唔制!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:49:05 | 顯示全部樓層
AS881 發表於 2016-2-12 23:40
就以上A 的回應, 我也必須證淸本人進囗的100v 輸出版本的確是由中村廠方那邊所製作及調較的!
...

如果代理唔講假,那你用的可能是改出來的水貨版,可能這樣才會有咁不穏定的電穏?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:51:05 | 顯示全部樓層
本帖最後由 AS881 於 2016-2-13 00:11 編輯
小仇 發表於 2016-2-12 23:49
如果代理唔講假,那你用的可能是改出來的水貨版,可能這樣才會有咁不穏定的電穏?! ...


代理唔講假! 我也沒講假! 我何必自己改來用? 況且邊有得改? 改= 只用中村殼加自己不知名的牛?
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-12 23:53:09 | 顯示全部樓層
好簡單, 行貨版本也度度是否任插机也是一樣出220v 就知!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-2-13 00:01:50 | 顯示全部樓層
我用的CHEAP野,日本T牌降壓穩壓牛,我開前,降1V,開多部後,都係降1V
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 21:25 , Processed in 0.052198 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表