咁我都有11隻喇叭啦! chrisclw 發表於 2011-3-22 09:26
使用道具 舉報
查看全部評分
chrisclw
bigpun1975
eosteven
pepsiman
玩机既野,有無甘專一呀? 照甘講, 你攪过世都吾使換机啦 ryanenen 發表於 2011-3-22 09:19
邊個話愛要專一, 我好博愛架 eosteven 發表於 2011-3-22 09:56
我覺得咁... 模仿一個廣闊空間、音場,你係觀眾睇住故事發生,如戲院觀眾一樣qq1122yq 發表於 2011-3-22 02:30
有D認同,但又有D唔認同... 唔知點講好,總之覺得埋身= 樣樣都放大俾你聽,連側邊經過唔多 ... pepsiman 發表於 2011-3-22 09:12
SmallEar
pam_jack
我鈡意906可以真實地重现飛玻璃声效, 介到楼主閃都閃吾切 ryanenen 發表於 2011-3-22 10:09
我很認同O記,P記既飛玻璃感覺 eosteven 發表於 2011-3-22 10:11
claero
又提人D瘀o野,玩AV都有陰影... pepsiman 發表於 2011-3-22 10:41
正面D........ 906有速度, 佢反應快. ryanenen 發表於 2011-3-22 10:47
is same Manson 發表於 2011-3-22 10:54
你咁講係好遠既空姦感,係強姦左真實感 空間感本身無分遠近,該遠就遠,該近就近,忠實還原,密不透風既音場, ... eosteven 發表於 2011-3-22 10:02
我覺得鬼佬av pre, 質感最好係krell. 所以Leo 死攬住吾放. ryanenen 發表於 2011-3-22 10:24
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-22 18:21 , Processed in 0.054456 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.