最入門linn ds 係linn sneaky ds....大約13k.....價位上同transporter同級,不過功能上輸俾transporter一 ... jj4044 發表於 2011-3-29 00:33
使用道具 舉報
吓, 禁咪得linn OldHenry 發表於 2011-3-29 00:37
Raid 1,mirror sammer425 發表於 2011-3-29 00:38
但禾得一皮預算,其中六仟係財爺幫拖既! whoami 發表於 2011-3-29 00:35
禁transportor 啦 OldHenry 發表於 2011-3-29 00:37
金字 = lavry da11 OldHenry 發表於 2011-3-29 00:32
wyre4sound咪大約1皮到咯! masteralain 發表於 2011-3-29 00:39
禾就係因爲transporter無192,所以遲遲都未買呢隻野 whoami 發表於 2011-3-29 00:41
師兄你用開mac機應該玩weiss@firewire喎 jj4044 發表於 2011-3-29 00:43
squeezebox + lavry da11得唔得呢, 橫掂都無24/192 OldHenry 發表於 2011-3-29 00:44
我聽過再上一級 好正 不過成五皮嘢 茅錢買 henryyrneh 發表於 2011-3-29 00:44
1. queezebox + lavry da11 2. marantz NA7004 + lavry da11 3. linn majik ds 仲有無? OldHenry 發表於 2011-3-29 00:46
咁你今次整翻條link超吓得唔得先! whoami 發表於 2011-3-29 00:43
禾都係一個德國軍人屋企聽過,超正 whoami 發表於 2011-3-29 00:46
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 11:23 , Processed in 0.048114 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.