使用道具 舉報
負 3千分嘅會員應該有新嘅稱呼........... kleehkg 發表於 2011-3-23 09:49
such fast ~~ kleehkg 發表於 2011-3-23 09:45
查看全部評分
kleehkg
梗係啦 我得嗰幾百分一陣就扣哂啦, 不如大家試吓加我分睇吓一曰最多加到幾多 ... henryyrneh 發表於 2011-3-23 09:51
唔洗....我照叫原始....佢叫無恥....咁咪得囉... howin 發表於 2011-3-23 09:50
呢招無用架...我用過...傷多二錢...接受現實啦.... howin 發表於 2011-3-23 09:52
no no no........你咁型,點都要有分別嘅 kleehkg 發表於 2011-3-23 09:52
所以咪話型仔會員囉...都幾好啦呢個名...我接受喎... howin 發表於 2011-3-23 09:55
你死咗條心吧啦....... kleehkg 發表於 2011-3-23 09:58
2個7頭都有今日啦~ JanHau 發表於 2011-3-23 09:58
建議將會員級別名稱再執執佢會好玩 d mr1010 發表於 2011-3-23 10:01
你就7頭 唔撚抵得我高大靚仔搞九我 henryyrneh 發表於 2011-3-23 10:02
ok.......will consider kleehkg 發表於 2011-3-23 10:02
記住搞埋版主個part喎.....呢個提案你地搞左好耐都無結果....非常無效率...但處理我嘅問題就非常有 ... howin 發表於 2011-3-23 10:04
建議將會員級別名稱再執執佢會好玩 d eg 柒會員,碌會員,玖會員...... ... mr1010 發表於 2011-3-23 10:01
真餅主又話上相? masteralain 發表於 2011-3-23 10:01
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 21:30 , Processed in 0.215037 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.