呢款都唔錯 har 發表於 2010-11-13 23:56
使用道具 舉報
想整個電閘好似呢間咁 har 發表於 2010-11-13 23:54
ching, 我噚日都入咗錦繡花園睇樓, 真係好正!! 850呎都真係有850呎用, 再加前後花園! ... chrisclw 發表於 2010-11-14 07:49
你又想搬入去? timmywan 發表於 2010-11-14 09:54
Hi brother Har!! Congratulations!!! Will you bring this with you to the new HOUSE? ... Simcity 發表於 2010-11-14 01:07
我住元朗,以前係楂的士既,元朗屯門粉絲兄住的地方,全部都去過晒.... ac486 發表於 2010-12-25 21:33
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-29 01:32 , Processed in 0.057364 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.