回復 mansanwai 做乜咁靜局嘅? mansanwai 發表於 2011-8-22 12:11
使用道具 舉報
補祝................2011.9.XX.生日快樂..... BEST哥 發表於 2011-9-19 13:32
回復 mansanwai mansanwai hing: 你係公屋, 我又係公屋! 點解你間公屋咁鬼正架 , 望落好似唔止8 ... v.lam 發表於 2011-9-18 11:45
幾時家訪吓先? mansanwai 發表於 2011-9-19 18:55
偉兄, 幾時可以比我上吓你府上呢? 我係上兩星期係anthoy 屋企同你同亞強吹水個個人呀.{:5_454 ... rumor 發表於 2011-9-19 19:44
查看全部評分
比力一定得
BEST哥
回復 mansanwai 你唔好玩我啦. 富豪級邊度輪到我呀. 況且音樂唔應該用錢去分高低, 好聽就得 ... rumor 發表於 2011-9-19 21:00
回復 mansanwai mansanwai hing: 上你處?! 如果你可以嘅話, Anytime la! 簡直求之不得啦! 但 ... v.lam 發表於 2011-9-20 03:27
一D 都唔LOFI, 好HIGHEND. musicolic 發表於 2011-9-22 16:01
一休大師
有180呎更加要令lo fi變hi fi啦!貴嘢夾得好聲(正常),平嘢夾得好聲(技巧)。 ... mansanwai 發表於 2011-8-17 00:05
响呢頭有無人搞吓家訪呀!!!!!!!!好鬼悶... mansanwai 發表於 2011-10-14 13:29
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 16:34 , Processed in 0.039703 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.