找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: dragonball911

[兩聲道及影音] 我的試驗場

  [複製鏈接]
發表於 2011-11-15 13:25:22 | 顯示全部樓層
dragonball911 發表於 2011-11-15 10:03
15a兄
兄台係身體力行, 自行製造喇叭
這唔係一般人可成

好似波兄玩到咁大棚架歺,,大家因為都係高燒友,,一些朋友加塊布在喇叭中間個電視机試吓声,,都會話麻煩,真係冇符,,以玩Diy計,,要砌部 FM 前級真係冇可能,,不過要砌對喇叭,,同西湖 SM-1 差唔多声(可能冇咁靚仔)都有D机會嘅,不過又睇边个咁勇,,
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-28 00:25:27 | 顯示全部樓層
dragonball911 發表於 2011-9-11 20:26
回復 29# dragonball911
繼續
我放機嘅排列

經過三個月,我嘅组合又有了輕微變化了,
趁假期update吓先!
睇落去好似無乜變化

最大變化就係micro8000mk1走了


只留下mark2,但原先嘅原廠mk2嘅龍床先抽起
換回mk1原先嘅氣浮板比mk2坐
而mk2嘅位則放回分音器
坐係超底上面始终有影響
依家有好位坐,聲都定啲(心諗啫)

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-28 00:33:28 | 顯示全部樓層
dragonball911 發表於 2011-12-28 00:25
經過三個月,我嘅组合又有了輕微變化了,
趁假期update吓先!
睇落去好似無乜變化

氣浮臂也走了, 很多氣喉可清走了
依家超低面幾乾淨!

mk2除坐在氣床外,也加左我嘅包包


用氣床比原裝水泡聲底比較爽朗
唔會有種淋淋嘅feel,
較合理!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-28 00:41:28 | 顯示全部樓層
dragonball911 發表於 2011-12-28 00:33
氣浮臂也走了, 很多氣喉可清走了
依家超低面幾乾淨!

之前最喜愛嘅breuer臂同Transfiguration Orpheus頭
一于拆!






本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-28 00:45:14 | 顯示全部樓層
dragonball911 發表於 2011-12-28 00:41
之前最喜愛嘅breuer臂同Transfiguration Orpheus頭
一于拆!

Graham臂也找到合適嘅9"管
卒之唔駛用blutac,可安穩坐好

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-12-28 00:52:49 | 顯示全部樓層
本帖最後由 dragonball911 於 2011-12-28 00:53 編輯
dragonball911 發表於 2011-12-28 00:45
Graham臂也找到合適嘅9"管
卒之唔駛用blutac,可安穩坐好


MSB transport同Dac都放入后排



前排則坐哂phono
自家爐

同SME大眼仔

它绝對有能力挑戰十萬元現代phono
至于前级上面放左啲新野玩

估下係乜?

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-1-15 11:41:16 | 顯示全部樓層
dragonball911 發表於 2011-12-28 00:52
MSB transport同Dac都放入后排

Update 吓最近嘅改動
首先將后级嘅整流胆換了



本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-1-15 11:52:42 | 顯示全部樓層
本帖最後由 dragonball911 於 2012-1-19 07:44 編輯
dragonball911 發表於 2012-1-15 11:41
Update 吓最近嘅改動
首先將后级嘅整流胆換了


由Cossor 53KU換了吊燈絲5R4WGB手榴彈
cheap cheap嘅手榴彈,買8 look嘅錢先等如一支53KU
咁點解要玩, 目的係加大電流量,
愈黎愈發覺power嘅重要
好多人玩唔好對喇叭,
某程度上係后级唔夠力去推動對喇叭
有時booming都係因為后级控制力唔夠
根本推拉唔到個單元,
換左之后有咩變化,
當然唔會突然好力左,
但尾音出多左, 線條立體左
但音色又冇變粗左, 係暖感少左啲
又平左又有改進, 正!


本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-1-15 11:58:20 | 顯示全部樓層
本帖最後由 dragonball911 於 2012-1-19 07:44 編輯
dragonball911 發表於 2012-1-15 11:52
由Cossor 53KU換了吊燈絲5R4WGB手榴彈
cheap cheap嘅手榴彈,買8 look嘅錢先等如一支53KU
咁點解要玩, 目 ...


弟二樣就係引刀成一快
一路都覺得屏風嘅聲唔夠色彩,高音較暗
2012年就對佢動手
將面網剪開(1.7較難拆網)
我嘅聽感係冇網好過有網
我嫌剪得太遲!




本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-1-15 12:03:53 | 顯示全部樓層
dragonball911 發表於 2012-1-15 11:58
弟二樣就係引刀成一快
一路都覺得屏風嘅聲唔夠色彩,高音較暗
2012年就對佢動手

第三樣就係一不做二不休
將DIY分音直駁入屏風
將接點減少,聲音自然有改進

原袋分音就係咁釘係度


呢個分音都唔知值唔值十蚊


直焊落去

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-1-15 12:07:48 | 顯示全部樓層
dragonball911 發表於 2012-1-15 12:03
第三樣就係一不做二不休
將DIY分音直駁入屏風
將接點減少,聲音自然有改進

完成品!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-1-15 19:38:34 | 顯示全部樓層
嘩,依家先留意到波蛇有用MSB DAC
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-1-15 21:21:20 | 顯示全部樓層
cyberken 發表於 2012-1-15 19:38
嘩,依家先留意到波蛇有用MSB DAC

我由第一代已開始用
未轉過會,到第三代加埋USB input同384咭就收工
因為主菜係克膠, CD同CAS夠用就算!
今年會diy個電源比部MSB transport代替舊cheap雞火牛
原裝高檔個嗰分體電源太貴唔考慮!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-1-16 11:28:23 | 顯示全部樓層
dragonball911 發表於 2012-1-15 12:07
完成品!

最新近擺位


本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-1-16 16:17:59 | 顯示全部樓層
dragonball911 發表於 2012-1-15 21:21
我由第一代已開始用
未轉過會,到第三代加埋USB input同384咭就收工
因為主菜係克膠, CD同CAS夠用就算! ...

ball sir 有無比較過dac III 同IV 的分別?
個價貴左好多
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-1-16 18:16:47 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Gauss5831 於 2012-1-16 18:20 編輯
dragonball911 發表於 2012-1-15 11:52
由Cossor 53KU換了吊燈絲5U4WGB手榴彈
cheap cheap嘅手榴彈,買8 look嘅錢先等如一支53KU
咁點解要玩, 目 ...


龍兄.

Please check PM.

Thanks
Nelson.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-1-16 22:44:19 | 顯示全部樓層
Gauss5831 發表於 2012-1-16 18:16
龍兄.

Please check PM.

Nelson 兄
多謝資料,我會跟進!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-1-16 22:49:05 | 顯示全部樓層
cyberken 發表於 2012-1-16 16:17
ball sir 有無比較過dac III 同IV 的分別?
個價貴左好多

我係代理度聽過
進步係有,但硏究過要補成八皮(已包用回signature dac, 同賣掉Dac3)
我真的不願再比落去
况且CD又唔係我主菜
聽下人聲佢又唔會輸比T back
于我來講已很夠用了!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-1-18 00:48:08 | 顯示全部樓層
dragonball911 發表於 2012-1-16 22:49
我係代理度聽過
進步係有,但硏究過要補成八皮(已包用回signature dac, 同賣掉Dac3)
我真的不願再比落去

各位有玩開mod機嘅都知道呢啲仙音有幾咁勁
我phono同前级落左六粒
真係唔係人咁品, 絕對强!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-25 21:12:23 | 顯示全部樓層
睇完king sir 嗰post,
等我又整理下,為套野埋個2012年結
兼2013年展望先,睇番一年變化都唔少
值得記底!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 17:53 , Processed in 0.038306 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表