使用道具 舉報
你個櫃係邊度做? supergundam 發表於 2011-9-18 08:50
後級唔夠力啊 是嗎 發表於 2011-9-19 23:22
加油...加油...都不錯了...前面一片光明(頭影幕). 努力.努力.... BEST哥 發表於 2011-9-20 02:35
都已經不錯了,,,,有了明確的路線,,,就唔會再好似之前咁不停換,,但唔知換d咩回來 ... hooh 發表於 2011-9-20 09:00
鬼妹呀 音色真的很不錯 前面三隻煲好左更加不得鳥 DD...呀......................... ... KITCHAN 發表於 2011-9-20 11:24
D句係聽人講:玩過鬼妹真係返唔到轉頭{:5_443: Dd 是嗎 發表於 2011-9-20 11:39
好彩我未玩過鬼妹ju KITCHAN 發表於 2011-9-20 11:47
玩鬼妹好二有病....睇吓就可以.... BEST哥 發表於 2011-9-20 12:49
我發開口夢佢一腳踢我落床鳥 KITCHAN 發表於 2011-9-20 15:15
恭喜您了...佢呢一腳是叫你快D去買鬼妹...(一流解夢大帥:答...快D去馬) ... BEST哥 發表於 2011-9-20 15:35
快手俠即將出場 是嗎 發表於 2011-9-20 18:20
sk555 發表於 2011-9-20 18:35
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 12:41 , Processed in 0.043425 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.