找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 是嗎

[影音組合] 努力中的入門組合

  [複製鏈接]
發表於 2011-9-18 08:50:06 | 顯示全部樓層
你個櫃係邊度做?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-18 09:00:57 | 顯示全部樓層
你個櫃係邊度做?
supergundam 發表於 2011-9-18 08:50



    http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... 304960?r=1144775117
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-19 23:22:54 | 顯示全部樓層
後級唔夠力啊
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-20 02:35:40 | 顯示全部樓層
後級唔夠力啊
是嗎 發表於 2011-9-19 23:22



    加油...加油...都不錯了...前面一片光明(頭影幕). 努力.努力....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-20 08:06:47 | 顯示全部樓層
加油...加油...都不錯了...前面一片光明(頭影幕). 努力.努力....
BEST哥 發表於 2011-9-20 02:35



    得部投投……光得濟
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-20 09:00:38 | 顯示全部樓層
都已經不錯了,,,,有了明確的路線,,,就唔會再好似之前咁不停換,,但唔知換d咩回來
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-20 11:24:20 | 顯示全部樓層
鬼妹呀
音色真的很不錯
前面三隻煲好左更加不得鳥
DD...呀.........................
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-20 11:35:26 | 顯示全部樓層
都已經不錯了,,,,有了明確的路線,,,就唔會再好似之前咁不停換,,但唔知換d咩回來 ...
hooh 發表於 2011-9-20 09:00



    好彩好彩
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-20 11:39:59 | 顯示全部樓層
本帖最後由 是嗎 於 2011-9-20 12:39 編輯
鬼妹呀
音色真的很不錯
前面三隻煲好左更加不得鳥
DD...呀......................... ...
KITCHAN 發表於 2011-9-20 11:24



    D句係聽人講:玩過鬼妹真係返唔到轉頭
Dd
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-20 11:47:41 | 顯示全部樓層
D句係聽人講:玩過鬼妹真係返唔到轉頭{:5_443:
Dd
是嗎 發表於 2011-9-20 11:39



好彩我未玩過鬼妹ju
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-20 12:40:36 | 顯示全部樓層
好彩我未玩過鬼妹ju
KITCHAN 發表於 2011-9-20 11:47



    總有機會既
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-20 12:49:20 | 顯示全部樓層
好彩我未玩過鬼妹ju
KITCHAN 發表於 2011-9-20 11:47



    玩鬼妹好二有病....睇吓就可以....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-20 12:59:54 | 顯示全部樓層
玩鬼妹好二有病....睇吓就可以....
BEST哥 發表於 2011-9-20 12:49
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-20 14:58:31 | 顯示全部樓層
鬼妹呀
音色真的很不錯
前面三隻煲好左更加不得鳥
DD...呀......................... ...
KITCHAN 發表於 2011-9-20 11:24



    你今發夢大叫我相玩鬼妹...你老婆一定成專你....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-20 15:07:53 | 顯示全部樓層
鬼妹呀
音色真的很不錯
前面三隻煲好左更加不得鳥
DD...呀......................... ...
KITCHAN 發表於 2011-9-20 11:24



    如果發夢大叫DD.....你老婆就以為D十D=B....你發夢都想生BB......(我是九流解夢大師.多多指教)
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-20 15:15:15 | 顯示全部樓層
我發開口夢佢一腳踢我落床鳥
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-20 15:35:26 | 顯示全部樓層
我發開口夢佢一腳踢我落床鳥
KITCHAN 發表於 2011-9-20 15:15



    恭喜您了...佢呢一腳是叫你快D去買鬼妹...(一流解夢大帥:答...快D去馬)
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-20 18:20:19 | 顯示全部樓層
恭喜您了...佢呢一腳是叫你快D去買鬼妹...(一流解夢大帥:答...快D去馬) ...
BEST哥 發表於 2011-9-20 15:35



    快手俠即將出場
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-20 18:35:16 | 顯示全部樓層
快手俠即將出場
是嗎 發表於 2011-9-20 18:20



   
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-9-20 18:49:36 | 顯示全部樓層
sk555 發表於 2011-9-20 18:35



    唔係我啊
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 12:41 , Processed in 0.043425 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表