新仔報到MA6600, 窮人 學人玩Mclntosh, 好鍾意Mclntosh個Look , 食樹皮都要買部噃嚟玩 , 但係點解無人買Mclntosh cd機? 我就想買一套西裝, 唔知MCD500好唔好, 希望比D意見.
使用道具 舉報
唔知有冇師兄知mcd301及mcd500依家街價買幾多錢? rudy 發表於 2011-2-27 00:29
我都係極之想玩全套老麥..貪佢一個remote做晒d野..咁會聽得enjoy D..不過老麥CD機真係... 好 ... kachow 發表於 2011-3-3 00:52
請問6600配那款CD機好, 多數聽人聲. rudy 發表於 2011-3-3 12:13
我都攞套老爺野say個HI先 bpp 發表於 2011-3-3 11:03
師兄,咁幾時出呀?大約咩價位呢? whoami 發表於 2011-3-3 01:34
CDP未知..新amp 452四月會有.. kachow 發表於 2011-3-7 23:12
仲有無多d相? kachow 發表於 2011-3-7 23:11
又冇匯率問題都加價,真係唔敢再介紹人買 大英雄 發表於 2011-3-31 13:36
C220+MC452
開箱
查看全部評分
rle18322
chongun
lamswim
kachow
STANLEY2468
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-29 05:43 , Processed in 0.051628 second(s), 18 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.