找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: canon.hk

[其他] 圍威喂大笪地

[複製鏈接]
發表於 2013-3-8 01:07:38 | 顯示全部樓層
本帖最後由 大ken 於 2013-3-8 01:08 編輯

個個都甘靚仔
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:07:54 | 顯示全部樓層
粟米湯 發表於 2013-3-8 01:05
咪就係冇個揪得囉

你又打十個呀......
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:08:22 | 顯示全部樓層
白白先
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:09:03 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2013-3-8 01:05
湯哥 ...... 生活big人 . OT呀 !  

唔努力D , 就冇KRELL用架啦 ...  

OK...
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:09:17 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kelvinchow8 於 2013-3-8 01:11 編輯
VW.R36 發表於 2013-3-8 01:05
扣到係咁話.....過咗引先.有前冇後.小死把就


因為之前睇見KEN哥篇野 ... 粒粒地水

宜家百事出黎講左放心曬 !

乜能野OK呀, 得就得, 唔得就唔L得啦 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:10:58 | 顯示全部樓層
大ken 發表於 2013-3-8 01:07
個個都甘靚仔

你都好似劉華
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:11:30 | 顯示全部樓層
粟米湯 發表於 2013-3-8 00:31
正話飲酒冇對手,返到屋企樓下買返屋企自隊

呢隻我啱, 點解唔一早買上去飲呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:13:55 | 顯示全部樓層
chrisclw 發表於 2013-3-8 01:11
呢隻我啱, 點解唔一早買上去飲呀?

下次先搞你
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:14:16 | 顯示全部樓層
Manson 發表於 2013-3-8 01:10
你都好似劉華

我係劉華個仔......劉囉!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:14:35 | 顯示全部樓層
呢度個個都甘飲得 , 我黍一定比你地隊死 ....



























唔該 , 我要可樂 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:14:41 | 顯示全部樓層
粟米湯 發表於 2013-3-8 01:13
下次先搞你

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:15:06 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2013-3-8 00:51
下次食反我搞。。。。。。,。吾係又冇我份

好!到時又車你返屋企,不過係地板油!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:16:26 | 顯示全部樓層
pinkhung 發表於 2013-3-8 00:37
我都唔著

唔關事!你都冇啫,夢咩遺啫!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:17:52 | 顯示全部樓層
VW.R36 發表於 2013-3-8 00:46
皇上好有威嚴

挑!咪一樣俾我小!唔過俾佢轉頭小返我轉頭嘛...
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:24:08 | 顯示全部樓層
嘩..見到好多好懷念既面孔..令我諗起2年前..





評分

4

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:36:45 | 顯示全部樓層
nwwedmond 發表於 2013-3-8 01:17
挑!咪一樣俾我小!唔過俾佢轉頭小返我轉頭嘛...


下次唔好小佢 , 見佢行行下行人路 , ..... 佢 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:38:39 | 顯示全部樓層
kachow 發表於 2013-3-8 01:24
嘩..見到好多好懷念既面孔..令我諗起2年前..


那些年 ............. 我們一起聽過的後桔 .

不過我未入會 ...
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:43:37 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kelvinchow8 於 2013-3-8 02:05 編輯
canon.hk 發表於 2013-3-7 23:18
依D叫真 唔通你想影到變劉華咩


睇相都知係用Leica影啦 ! 還原度極高 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:47:56 | 顯示全部樓層
pinkhung 發表於 2013-3-8 00:37
我都唔著


皇上 !!! 甘你米任劍輝囉 !!!

唔好扣我分呀 , 百事佬話冇事架 ....
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-8 01:54:34 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2013-3-8 00:41
退燒呀!

真實個案 , HIENDY個個退完仲燒 .....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 09:40 , Processed in 0.254071 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表