使用道具 舉報
粟米湯 發表於 2013-3-8 01:05 咪就係冇個揪得囉
kelvinchow8 發表於 2013-3-8 01:05 湯哥 ...... 生活big人 . OT呀 ! 唔努力D , 就冇KRELL用架啦 ...
VW.R36 發表於 2013-3-8 01:05 扣到係咁話.....過咗引先.有前冇後.小死把就
大ken 發表於 2013-3-8 01:07 個個都甘靚仔
粟米湯 發表於 2013-3-8 00:31 正話飲酒冇對手,返到屋企樓下買返屋企自隊
chrisclw 發表於 2013-3-8 01:11 呢隻我啱, 點解唔一早買上去飲呀?
Manson 發表於 2013-3-8 01:10 你都好似劉華
粟米湯 發表於 2013-3-8 01:13 下次先搞你
bigpun1975 發表於 2013-3-8 00:51 下次食反我搞。。。。。。,。吾係又冇我份
pinkhung 發表於 2013-3-8 00:37 我都唔著
VW.R36 發表於 2013-3-8 00:46 皇上好有威嚴
查看全部評分
nwwedmond
pepsiman
kelvinchow8
sk555
nwwedmond 發表於 2013-3-8 01:17 挑!咪一樣俾我小!唔過俾佢轉頭小返我轉頭嘛...
kachow 發表於 2013-3-8 01:24 嘩..見到好多好懷念既面孔..令我諗起2年前..
canon.hk 發表於 2013-3-7 23:18 依D叫真 唔通你想影到變劉華咩
bigpun1975 發表於 2013-3-8 00:41 退燒呀!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 09:40 , Processed in 0.254071 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.