找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 天下第一刀

[喇叭] 適當的喇叭配搭讓聲音更性感

[複製鏈接]
發表於 2015-6-14 21:16:46 | 顯示全部樓層
其實話個秘密你知,去金廠打條金喉做信號線,無聲個時靜如深海,仲有一浸浸貴氣呢!

你地呢班無知既人,神兄刀 鍊成 羅牙方周 之時唔俾你地上船呀

(硬膠 同 發燒 一樣可以無極限)
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-14 21:42:38 | 顯示全部樓層
rocmanb 發表於 2015-6-14 17:38
點解張相上邊寫《純銅鍍真金 經典》咁似淘仔啲老翻嘅?

http://www.wbtusa.com/pages/products.html
上面的所有插頭插座似淘仔老翻.

真貨通常如M-CAP上面印Made in Germany:
msgo-3_3.jpg

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-14 22:11:30 | 顯示全部樓層
rocmanb 發表於 2015-6-14 17:52
真係越睇越似老番喎!
阿刀兄,不如你改一改下你個發言,取消咗個連結,以免有啲唔知頭唔知路嘅師弟中招! ...

為防止有啲唔知頭唔知路嘅師弟中招﹕
買名牌的時候注意﹐如SONY就分Made in Japan及 Made in China.
一些靠一兩個品種非常艱難生存的公司被迫要到中國加工產品就印
XXX(牌子)
USA

XXX牌子系美國公司的﹐系合理印刷,
紙箱用不干膠標籤印Made in China以方便銷售商鏟除.

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-14 22:12:14 | 顯示全部樓層
講係無用嘅!
什麼金舖電鍍真白金, 一陣又要用9999金9999白金做乜做物, 有無做過試過?
抑或攞張圖紙睇吓就知乜嘢聲, 秒殺什麼什麼?

幾年前傻吓傻吓攞咗4個唔係印 "Make in" 嘅 WBT RCA 頭,
去咗唔係 "金舖" 度電鍍白金 (Platinum,Pt)做咗對線,
多年來都唔駛搽什麼 "WD40" 神油!
至少有圖有真相!

做唔到無問題, 講來講去自己D "發明" 就一定最好最勁, 想點呢?
IMG_2384.JPG
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-14 22:19:01 | 顯示全部樓層
JackieEason 發表於 2015-6-14 18:47
原來係冇印 make in,唔好意思,小弟讀得書少。

XXX(牌子系沒有假﹐問題他們要大陸加工時做假﹐
總之德國牌子的產品沒印 Made in Germany 我絕對不買.

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-14 22:33:41 | 顯示全部樓層
Krellyip 發表於 2015-6-14 22:12
講係無用嘅!
什麼金舖電鍍真白金, 一陣又要用9999金9999白金做乜做物, 有無做過試過?
抑或攞張圖紙睇吓就知 ...

個RCA插頭系切左一刀自宮﹐不鍍白金都非常好.
GoodRCA.jpg

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-14 22:35:42 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Krellyip 於 2015-6-14 22:39 編輯

又一次証明你真係未用過 WBT!!!!

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-14 23:00:18 | 顯示全部樓層
天下第一刀 發表於 2015-6-14 21:42
http://www.wbtusa.com/pages/products.html
上面的所有插頭插座似淘仔老翻.

前幾個post又話Make in既,你呃人
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-15 01:02:58 | 顯示全部樓層
本帖最後由 天下第一刀 於 2015-6-15 01:27 編輯
Krellyip 發表於 2015-6-14 22:35
又一次証明你真係未用過 WBT!!!!


以前真的吾敢買D可能系假貨的產品﹐既然你地話好就買
沒有印Made in Germany $2.99美元的﹐剛訂10個,收貨後到金鋪鍍厚一D的真金
http://www.ebay.com/itm/22175843 ... =STRK%3AMEBIDX%3AIT
$_57.jpg
以上系EBAY賣的假貨嗎﹖

計劃改進﹕
GoodRCA.jpg
總之吾理真假﹐音響神功‘必須自宮’
觸點壓力要求標準﹕
黃金觸點 50克
銀觸點 100克

用兩條射頻同軸制作一條RCA信號線:
RF Cable.jpg

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-15 01:27:50 | 顯示全部樓層
本帖最後由 rocmanb 於 2015-6-15 01:28 編輯

唉,刀兄我真係服咗你
總之一句講晒,同神認真你就輸

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-15 01:54:20 | 顯示全部樓層
本帖最後由 天下第一刀 於 2015-6-15 06:54 編輯
rocmanb 發表於 2015-6-15 01:27
唉,刀兄我真係服咗你
總之一句講晒,同神認真你就輸


真系訂左料GA﹕
RCA Cable.jpg
做條RCA Deity Cable,印個Made in U.S.A.擺EBAY賣$88.89USD先.
*所有材料採購將留下證據﹐用戶無法分辨真假﹗品牌公司有任務打假﹗小心被用戶反告聯合商業欺詐﹗
對該信號線吹水有何建議﹖
RCA  Cable, Class Deity ?
USA.jpg
華夏地區代理聯係:中華貿易有限公司
[email protected]
信號線將用音響最新HIEND級恆流脈沖LED臺燈(18W)進行干擾測試:
100_1468.JPG
100_1469.JPG

PS.其實在此有D人根本未有資格跟我講任何野.

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-15 09:22:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JackieEason 於 2015-6-15 09:25 編輯
天下第一刀 發表於 2015-6-15 01:02
以前真的吾敢買D可能系假貨的產品﹐既然你地話好就買
沒有印Made in Germany $2.99美元的﹐剛訂10個,收貨 ...


www.wbt.de 同埋 www.wbtusa.com 上面個啲好似老翻的 connector,如果係代理賣出的原包装貨品,真係有印 made in germany,印嚮個包装度架。

下面個句小弟都帮手講埋,「得個包装盒嚮德國做姐嘛,點知啲餡嚮邊度做」。

2.JPG

1.JPG

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-15 09:23:44 | 顯示全部樓層
天下第一刀 發表於 2015-6-15 01:54
真系訂左料GA﹕

做條RCA Deity Cable,印個Made in U.S.A.擺EBAY賣$88.89USD先.

有病就去睇醫生啦!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-15 10:10:40 | 顯示全部樓層
本帖最後由 天下第一刀 於 2015-6-15 10:16 編輯
JackieEason 發表於 2015-6-15 09:22
www.wbt.de 同埋 www.wbtusa.com 上面個啲好似老翻的 connector,如果係代理賣出的原包装貨品,真係有印  ...


只要任何公司授權我司打印其注冊商標﹐任何在兩岸三地做的產品我可以印
Germany﹑JAPAN﹑USA﹑ENGLAND或UK等﹐只要其外觀在市面超過五年以上我可以給你95%以上下的外觀復制。
出口紙箱我們必須印Made in PRC或 Made in ROC或者 Made in HK. (美國RCA公司的插頭插座專利期已過)

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-15 10:45:30 | 顯示全部樓層
天下第一刀 發表於 2015-6-15 10:10
只要任何公司授權我司打印其注冊商標﹐任何在兩岸三地做的產品我可以印
Germany﹑JAPAN﹑USA﹑ENGLAND或U ...

好心你就唔好講咁多啦!你越講得多,就越係將你嘅一知半解、自以為是嘅無知、幼稚表現响大眾眼前,你究竟知唔知,電鍍黃金係㸃電鍍法嫁?做插頭可以電幾多純嘅金呀?去金鋪電鍍?你識唔識嫁?

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-15 17:57:54 | 顯示全部樓層
天下第一刀 發表於 2015-6-15 01:02
以前真的吾敢買D可能系假貨的產品﹐既然你地話好就買
沒有印Made in Germany $2.99美元的﹐剛訂10個,收貨 ...

真金? 唔係掛.... 點真法先? 9999?

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-15 21:04:45 | 顯示全部樓層
frankyching 發表於 2015-6-15 10:45
好心你就唔好講咁多啦!你越講得多,就越係將你嘅一知半解、自以為是嘅無知、幼稚表現响大眾眼前,你究竟 ...

ching 懂行,冇錯,金舖真係做唔到電鍍。
電鍍汙染好犀利,如果刀hing真係響Newyork,我諗東岸都好难搵到電鍍廠,就算有廠,又邉肯接幾粒connector咁少嘢做。
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-15 21:41:57 | 顯示全部樓層
呢個人講野都神神化化咁,完全唔知想點...

無啦啦走去ebay買強國老翻WBT
真係唔明諗緊乜....
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-15 22:21:10 | 顯示全部樓層
JackieEason 發表於 2015-6-15 21:04
ching 懂行,冇錯,金舖真係做唔到電鍍。
電鍍汙染好犀利,如果刀hing真係響Newyork,我諗東岸都好难搵到 ...

如果你知道電鍍係咩嘢嘅一個過程,你就知道假如有個人話將一個已經電咗金嘅插頭再電厚D,係幾無知地白痴。

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-16 03:28:59 | 顯示全部樓層
frankyching 發表於 2015-6-15 10:45
好心你就唔好講咁多啦!你越講得多,就越係將你嘅一知半解、自以為是嘅無知、幼稚表現响大眾眼前,你究竟 ...

珠寶加工場都屬于金鋪﹐我公司屬下的工廠﹑工場幾幾乎遍布72個行業﹐即使系手機
都熟悉。刀不磨不利﹐你我屬于不同世界的人。
網上查不到的資料﹕
鍍金用穩壓電源系0-30V大于1A﹐調到15V電流表看到有電流就OK。

照片系一個珠寶加工場的單據﹕
100_1470.JPG

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 02:30 , Processed in 0.072022 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表