找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: PhantomGTR

[喇叭] Volent Speaker 同好會

[複製鏈接]
發表於 2016-9-18 22:59:24 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-9-18 23:37:02 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-9-19 09:54:59 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-9-24 13:04:11 | 顯示全部樓層
慘,聽完件VL3.5後,竟然想轉會。唉~~~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-9-24 13:30:46 | 顯示全部樓層
Harwood 發表於 2016-9-24 13:04
慘,聽完件VL3.5後,竟然想轉會。唉~~~

Go Go Go!!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-7-24 15:29:50 | 顯示全部樓層
用了年半時間,幾乎全套器材同線材都換過,左擺右擺,終於令到佢出到我比較滿意,接近我想要既聲了。呢對喇叭擺位真係好 sensitive,每一度每幾mm 移動都會有顯分別。花咗最多氣力同時間,唔花錢但最有效的改變,就係擺位。
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-17 17:49:04 | 顯示全部樓層
PhantomGTR 發表於 2017-7-24 15:29
用了年半時間,幾乎全套器材同線材都換過,左擺右擺,終於令到佢出到我比較滿意,接近我想要既聲了。呢對喇 ...

PhantomGTR 師兄, 可否請教 VL3 係咩聲底同特色? 小弟明天會去聽下
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-8-17 18:34:47 | 顯示全部樓層
hoyin13 發表於 2017-8-17 17:49
PhantomGTR 師兄, 可否請教 VL3 係咩聲底同特色? 小弟明天會去聽下

Hi, Hoyin13師兄,我覺得對VL3係快清準,分析力極高,近乎無音染,好大食,如果部 amp damp 得實呢聲會更好。能真實還原套 system 的每一件 component 對聲音既改變。擺位上要亦都很 sensitive,每一 degree 一mm 改變都會有明顯影響,但一旦搵到個 sweet point 就會好好聲。俾心機玩,回報很高!如果家中係走鬼檔,咁就真係唔好攪了。Enjoy! 
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-8-18 00:32:27 | 顯示全部樓層
PhantomGTR 發表於 2017-8-17 18:34
Hi, Hoyin13師兄,我覺得對VL3係快清準,分析力極高,近乎無音染,好大食,如果部 amp damp 得實呢聲會更 ...

Thanks 師兄 information! 明天去試下先!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-8-18 10:24:51 | 顯示全部樓層
hoyin13 發表於 2017-8-18 00:32
Thanks 師兄 information! 明天去試下先!

Enjoy and Have Fun!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-9-30 20:11:49 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Cdlp 於 2017-12-9 13:14 編輯

1EDD204D-6216-4471-A515-26760B7D1BCE.jpeg 新仔報到 VL-3 .
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-9-30 20:49:58 | 顯示全部樓層
Cdlp 發表於 2017-9-30 20:11
新仔報到 VL-3 .

恭喜師兄!!!
請問師兄點解會揀 VL3 的?
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-9-30 21:14:28 | 顯示全部樓層
PhantomGTR 發表於 2017-9-30 20:49
恭喜師兄!!!
請問師兄點解會揀 VL3 的?

Billy兄妳好!我係Jerry 一直都無上呢個會,早幾日搵度密碼所以上來支持吓。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-10-1 23:30:32 | 顯示全部樓層
Cdlp 發表於 2017-9-30 21:14
Billy兄妳好!我係Jerry 一直都無上呢個會,早幾日搵度密碼所以上來支持吓。  ...

I c I c, Jerry 兄,您好!你最近有乜攪作呀?玩成點呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-10-2 11:18:21 | 顯示全部樓層
PhantomGTR 發表於 2017-10-1 23:30
I c I c, Jerry 兄,您好!你最近有乜攪作呀?玩成點呀?

都係咁上下,晿片先係皇道!
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-10-2 11:20:52 | 顯示全部樓層
請教如何上相片?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-10-2 15:33:24 | 顯示全部樓層
Cdlp 發表於 2017-10-2 11:20
請教如何上相片?

1)在別人的 post 內按回覆
2)自發 post 先轉高級模式
試試看
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-1-16 15:39:55 | 顯示全部樓層
本帖最後由 george 於 2018-1-16 15:41 編輯

小弟用緊MF-A220擴音器配天朗system10,現想轉用柱型喇叭,平時喜歡聽中樂及人聲多,請問各位師兄Volent夾到嗎,柱型入門價大約多少,先感謝看文
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2018-1-16 16:14:33 | 顯示全部樓層
本帖最後由 PhantomGTR 於 2018-1-16 16:15 編輯
george 發表於 2018-1-16 15:39
小弟用緊MF-A220擴音器配天朗system10,現想轉用柱型喇叭,平時喜歡聽中樂及人聲多,請問各位師兄Volent夾 ...


師兄,VL series 的座地四萬幾起。不過我諗你最好抬你部 amp 上去試,就咁睇 spec 看來未必夠力,同埋要求部 amp 有很大很大的 damping factor 先得。
http://www.musicalfidelity.com/u ... English/a220int.pdf
擷取.JPG
回復

使用道具 舉報

發表於 2018-1-16 16:33:14 | 顯示全部樓層
PhantomGTR 發表於 2018-1-16 16:14
師兄,VL series 的座地四萬幾起。不過我諗你最好抬你部 amp 上去試,就咁睇 spec 看來未必夠力,同埋要 ...

感謝師兄回覆,純A每邊50都未必夠力,對喇叭都算幾大食
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 14:53 , Processed in 0.038284 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表