找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: racewong

[官方活動] [花絮及討論區] -方浪x HIENDY最熱巡禮之Devialet X Vivid

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2016-4-26 00:44:12 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2016-4-26 00:39
但佢後級部份非常強勁,如果唔用真係嘥哂
玩唔盡就冇為嘥左部機啦,係咪?。
都係等大口兄你出 ...

Bob兄, 這Devialet絕對靚聲. 又方便又多野玩. 任何一part都有極佳表現, 值得你去試聽呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 00:48:12 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2016-4-26 00:44
Bob兄, 這Devialet絕對靚聲. 又方便又多野玩. 任何一part都有極佳表現, 值得你去試聽呢 ...

鎗王兄,啱啱至升級完後級,有排都未有子彈再出擊
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 02:03:49 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2016-4-26 00:39
但佢後級部份非常強勁,如果唔用真係嘥哂
玩唔盡就冇為嘥左部機啦,係咪?。
都係等大口兄你出 ...

我係草根中嘅草根,

儲左好耐$先出省城睇下野咋,

話唔埋可能聽日老細話d 仔女大了,係時間去旅行 就乜都5洗諗喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 09:16:17 | 顯示全部樓層
ConstantK 發表於 2016-4-25 23:17
我鍾意VIVID隻茄子色同BENZ銀,型好哩今次可以在4月16日參加這次示範音樂會第二場,在輕輕鬆鬆氣 ...

呢個林寶橙係我dream colour
襯曬我部車 ⋯⋯⋯⋯⋯ 單車
vivid-audio-g3.jpg
發達一定訂佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 09:41:47 | 顯示全部樓層
本帖最後由 sunny14148 於 2016-4-26 09:59 編輯
eggbbq 發表於 2016-4-25 17:46
sunny 師兄可唔可以介紹下夾Devialet嘅喇叭線,電源線,AES/RCA/USB等等?
我未買機嘅,想計下條數先{:5_ ...


eggbbq 兄,因昨晚較忙未有上網,請見諒現在才回覆,小弟現時配置如下:

器材:
EVO3 Titan,PS Audio PP3,Aurender N10,Vitus Audio MP-T201,Devialet 800,Vivid G4。

線材:
Siltech Double Crown PC x1,Absolute Dream PC x5,Absolute Dream AES/EBU Digital x2,Siltech King SC。

Devialet 800 digital link 用原廠跟機送來的 Crystal Cable Digital RCA,WB Circle 25 黑膠盤是用原廠的 Phono RCA 線去 Devialet,暫未有加其他的 RCA 及 USB 線。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 10:01:22 | 顯示全部樓層
sunny14148 發表於 2016-4-26 09:41
eggbbq 兄,因昨晚較忙未有上網,請見諒現在才回覆,小弟現時配置如下:

器材:

師兄你d 線材
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 11:47:26 | 顯示全部樓層
sunny14148 發表於 2016-4-26 09:41
eggbbq 兄,因昨晚較忙未有上網,請見諒現在才回覆,小弟現時配置如下:

器材:

多謝sunny大哥熱心回覆
你啲線果然厲害,在配搭上有無特別地方需要留意?

考慮到價錢virad 好似又幾抵玩
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 12:40:22 | 顯示全部樓層
eggbbq 發表於 2016-4-26 11:47
多謝sunny大哥熱心回覆  
你啲線果然厲害,在配搭上有無特別地方需要留意?

eggbbq 兄,以小弟的經驗,音色喜好以線材調較最為明顯,其中喇叭線對音色,分析力,層次,線條,基本上可以話是各方面,影響極大,不同級別一接上便聽出分別。所以,盡可能把預算首位放在喇叭線上,其次就是數碼線。

而電源線方面,可能小弟家擺位環境不太好,加上木耳,只在寧靜度(這個極明顯),大棚樂章及大音壓時,影響最大,用過多款電源線,對音色上之影響較少,小弟聽不出來。

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 21:32:46 | 顯示全部樓層
多謝版主安排, 原本已打算買AMP,但未決定到買邊一部, 結果聽完DEMO,仲要聽到而家果offer 真係幾難忍到手.

想問下, 當日用錄低既FILE係咪遲D有得Download ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 21:33:59 | 顯示全部樓層
bmb_hd 發表於 2016-4-26 02:03
我係草根中嘅草根,

儲左好耐$先出省城睇下野咋,

嘩,大代理都算草根
作為香港人宜家門檻真係好高
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 22:06:30 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2016-4-26 21:33
嘩,大代理都算草根
作為香港人宜家門檻真係好高

人地眼中嘅草根,邊同你呀

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 22:48:27 | 顯示全部樓層
curtis9797 發表於 2016-4-26 22:06
人地眼中嘅草根,邊同你呀

我很贊同
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-4-26 22:54:09 | 顯示全部樓層
zita.c 發表於 2016-4-26 21:32
多謝版主安排, 原本已打算買AMP,但未決定到買邊一部, 結果聽完DEMO,仲要聽到而家果offer 真係幾難忍到手.

...

咁快比左訂啦?
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-26 23:52:31 | 顯示全部樓層

暫時未, 等佢地返黎再上去聽多次先.. 不過應該都走唔甩...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-4-27 00:30:32 | 顯示全部樓層
zita.c 發表於 2016-4-26 23:52
暫時未, 等佢地返黎再上去聽多次先.. 不過應該都走唔甩...

W20會唔會好D呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-27 00:46:50 | 顯示全部樓層

睇唔到, 聽唔到........
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-27 09:43:14 | 顯示全部樓層
W20
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-27 11:09:43 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2016-4-26 21:33
嘩,大代理都算草根
作為香港人宜家門檻真係好高

多謝你先, 我會向大代理呢個目標進發

講番部devialet, 你得閒都去聽下, 話唔埋有驚喜!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-30 22:08:52 | 顯示全部樓層
bmb_hd 發表於 2016-4-27 11:09
多謝你先, 我會向大代理呢個目標進發

講番部devialet, 你得閒都去聽下, 話唔埋有驚喜!

有驚喜都冇水啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-1 01:09:00 | 顯示全部樓層

大口兄,Devialet 同好會等緊你
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 05:36 , Processed in 0.044396 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表