放2手,,哈!呢部夠我有排玩啦 冇訂佢條hdmi喎,,實情係連樹皮都冇錢買 ... KITCHAN 發表於 2010-8-31 15:15
使用道具 舉報
雙十 器材同個架都好靚~ 希望遲D有機會家訪一下啦~ 聖龍 發表於 2010-9-5 23:12
唔洗希望啦,,妳打比佢約時間咪得囉,,,哈哈,, 黎緊星期日都有ching黎我家呀,妳有冇興趣 ... hooh 發表於 2010-9-5 23:24
師兄客氣 雙十 都唔及你一隻太陽火發揮得咁好有咩用 都好,,,知道仲有進步空間 都成三個月啦唔通 ... KITCHAN 發表於 2010-9-6 10:23
有時間實搵你地 我都想試下 WW 同我屋企果兩條有分別 聖龍 發表於 2010-9-6 23:03
部後級到咗喇﹗試完好似變咗第二套機咁﹗後級真係必加﹗ 宜家整埋幅牆大巧告成! ... rockychan 發表於 2010-9-14 01:33
咁就快d整完快d開post,,,up相啦,,,哈哈 hooh 發表於 2010-9-14 09:06
正! 快d攪掂我地就上黎搗亂,,哈..係聽野至真 KITCHAN 發表於 2010-9-14 10:01
宜家知道加後級 快D攪好我地黎攪攪震 timmywan 發表於 2010-9-14 22:55
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-22 13:31 , Processed in 0.043822 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.