星期六好吾好,不果最好有埋大毒hill! masteralain 發表於 2011-5-3 16:39
使用道具 舉報
下午2:00後應該無問題 OldHenry 發表於 2011-5-3 16:41
老闆,鐘仔同好會有野問你,麻煩你過去解答! masteralain 發表於 2011-5-3 16:41
應該ok! masteralain 發表於 2011-5-3 16:43
黎緊SAT我同軍長去試LINN LP12喎 jj4044 發表於 2011-5-3 16:48
邊樹? 不過好似LINN LP12唔岩新手玩播 OldHenry 發表於 2011-5-3 16:50
中環.....果日都係睇軍長入野之麻... jj4044 發表於 2011-5-3 16:51
棍皇叫到,小弟已馬上辦妥。 mr1010 發表於 2011-5-3 16:44
猛車邊得唔得? 不過係唔係下午? OldHenry 發表於 2011-5-3 16:54
YES FOR SURE.....約好再電您! jj4044 發表於 2011-5-3 16:58
下午2:00後應該無問題 大毒hill你得唔得呀 OldHenry 發表於 2011-5-3 16:41
查看全部評分
cello13814
jj4044
Air撚同老享,星期六下午要幫金毛換頭臂線同Lee388要來考察唱盤啊!你地同jj去睇Linn LP12囉,盤+臂 ... kyu888 發表於 2011-5-3 17:03
即係得個睇字 OldHenry 發表於 2011-5-3 17:13
睇軍長買都夠興奮啦 jj4044 發表於 2011-5-3 17:14
老享,Linn LP12播,你以為幾萬蚊可以買齊牙,買個架都要四皮啦! kyu888 發表於 2011-5-3 17:16
貢要見識吓囉 我最鍾意只睇唔買, 唔洗心大心細 OldHenry 發表於 2011-5-3 17:18
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 21:44 , Processed in 0.044128 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.