找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: kyu888

[黑膠系統] 黑膠同好會

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-5-3 16:41:42 | 顯示全部樓層
星期六好吾好,不果最好有埋大毒hill!
masteralain 發表於 2011-5-3 16:39



    下午2:00後應該無問題 大毒hill你得唔得呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 16:43:02 | 顯示全部樓層
下午2:00後應該無問題
OldHenry 發表於 2011-5-3 16:41


應該ok!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 16:44:48 | 顯示全部樓層
老闆,鐘仔同好會有野問你,麻煩你過去解答!
masteralain 發表於 2011-5-3 16:41



    棍皇叫到,小弟已馬上辦妥。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 16:47:41 | 顯示全部樓層
應該ok!
masteralain 發表於 2011-5-3 16:43



    貢睇埋大毒hill得唔得!  如果唔係兩個傻佬都唔知睇乜?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 16:48:31 | 顯示全部樓層
黎緊SAT我同軍長去試LINN LP12喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 16:49:13 | 顯示全部樓層
老闆,鐘仔同好會有野問你,麻煩你過去解答!
masteralain 發表於 2011-5-3 16:41



    大元老即係大元老
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 16:50:17 | 顯示全部樓層
黎緊SAT我同軍長去試LINN LP12喎
jj4044 發表於 2011-5-3 16:48



    邊樹? 不過好似LINN LP12唔岩新手玩播
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 16:51:50 | 顯示全部樓層
邊樹? 不過好似LINN LP12唔岩新手玩播
OldHenry 發表於 2011-5-3 16:50


中環.....果日都係睇軍長入野之麻...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 16:54:25 | 顯示全部樓層
中環.....果日都係睇軍長入野之麻...
jj4044 發表於 2011-5-3 16:51



    猛車邊得唔得? 不過係唔係下午?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 16:54:57 | 顯示全部樓層
棍皇叫到,小弟已馬上辦妥。
mr1010 發表於 2011-5-3 16:44


老闆,何故如此好禮!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 16:58:34 | 顯示全部樓層
猛車邊得唔得? 不過係唔係下午?
OldHenry 發表於 2011-5-3 16:54


YES FOR SURE.....約好再電您!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 17:01:58 | 顯示全部樓層
YES FOR SURE.....約好再電您!
jj4044 發表於 2011-5-3 16:58



   
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-3 17:03:41 | 顯示全部樓層
下午2:00後應該無問題  大毒hill你得唔得呀
OldHenry 發表於 2011-5-3 16:41



    Air撚同老享,星期六下午要幫金毛換頭臂線同Lee388要來考察唱盤啊!你地同jj去睇Linn LP12囉,盤+臂+頭+控速+唱頭放大器+精裝版唱盤架等等,折實價約26至27萬港幣左右,你地兩個大富貴應該買得起有餘啦!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 17:04:25 | 顯示全部樓層
YES FOR SURE.....約好再電您!
jj4044 發表於 2011-5-3 16:58


Can I come as well?

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 17:13:03 | 顯示全部樓層
Air撚同老享,星期六下午要幫金毛換頭臂線同Lee388要來考察唱盤啊!你地同jj去睇Linn LP12囉,盤+臂 ...
kyu888 發表於 2011-5-3 17:03



    即係得個睇字
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 17:14:34 | 顯示全部樓層
即係得個睇字
OldHenry 發表於 2011-5-3 17:13


睇軍長買都夠興奮啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 17:15:29 | 顯示全部樓層
睇軍長買都夠興奮啦
jj4044 發表於 2011-5-3 17:14



    貢又係!   係呢度睇人買野都好興奮
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-3 17:16:57 | 顯示全部樓層
即係得個睇字
OldHenry 發表於 2011-5-3 17:13



    老享,Linn LP12播,你以為幾萬蚊可以買齊牙,買個架都要四皮啦!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 17:18:05 | 顯示全部樓層
本帖最後由 OldHenry 於 2011-5-3 17:36 編輯
老享,Linn LP12播,你以為幾萬蚊可以買齊牙,買個架都要四皮啦!
kyu888 發表於 2011-5-3 17:16



    貢要見識吓囉 我最鍾意只睇唔買, 唔洗心大心細
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-3 17:40:38 | 顯示全部樓層
貢要見識吓囉  我最鍾意只睇唔買, 唔洗心大心細
OldHenry 發表於 2011-5-3 17:18



    你個守財奴....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 21:44 , Processed in 0.044128 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表