Dax兄,果然見多識廣,呢部係我誠意打動下,我朋友才放買給我,雖然年紀大,旗艦即係旗艦,高班好多,部 ... shadam 發表於 2010-10-11 00:21
使用道具 舉報
小弟嘅童年夢想!而家難得一見! DAX 發表於 2010-10-11 00:27
呢部同Coherence取向有咩唔同?? 我聽過Coherence好很正......不過太貴成5,6皮......... ... howin 發表於 2010-10-11 10:29
相隔太耐,而且唔同組合,唔敢莽下斷語。 DAX 發表於 2010-10-11 19:50
咁真係要去沙胆兄度聽下先... howin 發表於 2010-10-11 20:54
我同你八字好似唔係好夾,時間成日都就唔到 shadam 發表於 2010-10-11 23:02
如埋我~~~ JanHau 發表於 2010-10-12 09:06
其實我都要WEEKEND SIN得~~ JanHau 發表於 2010-10-12 09:35
Week End日子多人放假,好難爭不過等我 同啲拍擋傾傾,睇下有無得將就下 到時通知大家! ... shadam 發表於 2010-10-12 10:40
Week End日子多人放假,好難爭不過等我同啲拍擋傾傾,睇下有無得將就下 到時通知大家! ... shadam 發表於 2010-10-12 10:40
希望快d成事~ JanHau 發表於 2010-10-13 11:43
回復 75# shadam 哇!哇!哇! 富貴十二吋臂、富貴頭、富貴宅、 經典SME + 加國轉盤! 有無計劃升級埋個豐佬呢?
用乾心美跟機之phono聽鄧姐姐,好好聽! - 發送自我的 iPhone 大板凳應用 shadam 發表於 2010-10-21 00:23
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 03:30 , Processed in 1.376801 second(s), 19 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.