找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: racewong

[官方測試報告] 鎗王REPORT - 選擇CDP之ARC CD8

[複製鏈接]
發表於 2012-6-18 23:34:28 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-6-18 23:30
600個鐘後, 一定搬去你屋企毒Q死你!

我已經視死如歸了!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-6-18 23:39:15 | 顯示全部樓層
Garyto73 發表於 2012-6-18 23:34
我已經視死如歸了!

三個月後, 我自己拎去你屋企毒撚死你!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-18 23:44:52 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-6-18 23:39
三個月後, 我自己拎去你屋企毒撚死你!

都好播,比你毒死咗咪可以學人哋咁換機囉!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-18 23:56:37 | 顯示全部樓層
Gary兄,換完喇叭幾時換線呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 08:46:09 | 顯示全部樓層
takyan 發表於 2012-6-18 23:56
Gary兄,換完喇叭幾時換線呀

師兄,我而家已經窮到褲穿窿了,仲講換線!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 08:53:50 | 顯示全部樓層
Garyto73 發表於 2012-6-19 08:46
師兄,我而家已經窮到褲穿窿了,仲講換線!

師兄換左 grand? 小弟可否找天家訪?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 08:58:27 | 顯示全部樓層
Jameskyc 發表於 2012-6-19 08:53
師兄換左 grand? 小弟可否找天家訪?

James兄,當然冇問題啦,不過要暑假方可!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 11:04:50 | 顯示全部樓層
Garyto73 發表於 2012-6-19 08:58
James兄,當然冇問題啦,不過要暑假方可!

沒問題, 等你吹雞
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 11:14:45 | 顯示全部樓層
Jameskyc 發表於 2012-6-19 11:04
沒問題, 等你吹雞

James兄,千萬不要有太大期望呀,我怕令你失望咋!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 11:18:24 | 顯示全部樓層
Garyto73 發表於 2012-6-19 11:14
James兄,千萬不要有太大期望呀,我怕令你失望咋!

係播, ching 上咗 grand 恭喜, 恭喜
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 11:29:24 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-6-19 11:18
係播, ching 上咗 grand 恭喜, 恭喜

拓海兄,近期就是煩惱呢個問題,故此少咗和你吹水囉!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-6-19 11:30:22 | 顯示全部樓層
Garyto73 發表於 2012-6-19 11:14
James兄,千萬不要有太大期望呀,我怕令你失望咋!

我估我會鍾意對grand多過nova...哈哈.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 11:35:09 | 顯示全部樓層
Garyto73 發表於 2012-6-19 11:29
拓海兄,近期就是煩惱呢個問題,故此少咗和你吹水囉!

多 d 聽歌最緊要
你上對我已經覺得勁, 而家
勁.....絕
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 11:41:42 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-6-19 11:30
我估我會鍾意對grand多過nova...哈哈.

我都係!所以我要不惜一切咁搬佢返来!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 11:44:42 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-6-19 11:35
多 d 聽歌最緊要
你上對我已經覺得勁, 而家
勁.....絕

我上對和呢對一併埋,就好似一個成年人同一個小童之分别!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-6-19 11:47:25 | 顯示全部樓層
Garyto73 發表於 2012-6-19 11:44
我上對和呢對一併埋,就好似一個成年人同一個小童之分别!

WELLCOME果幅相?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 11:47:48 | 顯示全部樓層
Garyto73 發表於 2012-6-19 11:44
我上對和呢對一併埋,就好似一個成年人同一個小童之分别!

聽童聲變咗大人聲
講笑咋
race ching, sorry, out 咗你 post,
Gary ching 要開個 post 喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 11:50:34 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-6-19 11:47
WELLCOME果幅相?!

係呀!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 11:51:29 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-6-19 11:47
聽童聲變咗大人聲
講笑咋
race ching, sorry, out 咗你 post,

Ok!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-6-19 12:09:41 | 顯示全部樓層
nice grand..very nice..
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 08:55 , Processed in 0.103375 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表