racewong 發表於 2012-6-18 23:30 600個鐘後, 一定搬去你屋企毒Q死你!
使用道具 舉報
Garyto73 發表於 2012-6-18 23:34 我已經視死如歸了!
racewong 發表於 2012-6-18 23:39 三個月後, 我自己拎去你屋企毒撚死你!
takyan 發表於 2012-6-18 23:56 Gary兄,換完喇叭幾時換線呀
Garyto73 發表於 2012-6-19 08:46 師兄,我而家已經窮到褲穿窿了,仲講換線!
Jameskyc 發表於 2012-6-19 08:53 師兄換左 grand? 小弟可否找天家訪?
Garyto73 發表於 2012-6-19 08:58 James兄,當然冇問題啦,不過要暑假方可!
Jameskyc 發表於 2012-6-19 11:04 沒問題, 等你吹雞
Garyto73 發表於 2012-6-19 11:14 James兄,千萬不要有太大期望呀,我怕令你失望咋!
藤原拓海 發表於 2012-6-19 11:18 係播, ching 上咗 grand 恭喜, 恭喜
Garyto73 發表於 2012-6-19 11:29 拓海兄,近期就是煩惱呢個問題,故此少咗和你吹水囉!
racewong 發表於 2012-6-19 11:30 我估我會鍾意對grand多過nova...哈哈.
藤原拓海 發表於 2012-6-19 11:35 多 d 聽歌最緊要 你上對我已經覺得勁, 而家 勁.....絕
Garyto73 發表於 2012-6-19 11:44 我上對和呢對一併埋,就好似一個成年人同一個小童之分别!
racewong 發表於 2012-6-19 11:47 WELLCOME果幅相?!
藤原拓海 發表於 2012-6-19 11:47 聽童聲變咗大人聲 講笑咋 race ching, sorry, out 咗你 post,
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 08:55 , Processed in 0.103375 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.