找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: sk555

[喇叭] QUAD 同好會

[複製鏈接]
發表於 2010-6-30 11:16:56 | 顯示全部樓層
報到
canon.hk 發表於 2010-6-30 11:14



       比百事佬荼毒左果位犀牛哥 ,歡迎!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 11:24:47 | 顯示全部樓層
比百事佬荼毒左果位犀牛哥 ,歡迎!!!
cyberken 發表於 2010-6-30 11:16



    你好呀!一返黎就見多個地方吹水,正
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 11:46:01 | 顯示全部樓層
你好呀!一返黎就見多個地方吹水,正
canon.hk 發表於 2010-6-30 11:24



   你返嚟嗱
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 12:02:32 | 顯示全部樓層
你返嚟嗱
pinkhung 發表於 2010-6-30 11:46



係唔係好掛住我呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 12:03:25 | 顯示全部樓層
本帖最後由 pinkhung 於 2010-6-30 12:07 編輯
係唔係好掛住我呢
canon.hk 發表於 2010-6-30 12:02



   
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 12:03:25 | 顯示全部樓層
係唔係好掛住我呢
canon.hk 發表於 2010-6-30 12:02



    嘻嘻.條jps 係咪好ok呢?{:5_159:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 12:05:10 | 顯示全部樓層
{:3 ...
pinkhung 發表於 2010-6-30 12:03



    乜你咁對d新仔架版主{:5_148:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 12:07:54 | 顯示全部樓層
嘻嘻.條jps 係咪好ok呢?
cyberken 發表於 2010-6-30 12:03



    真係幾好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 12:08:32 | 顯示全部樓層
乜你咁對d新仔架版主
canon.hk 發表於 2010-6-30 12:05



    有手信會好d嘅{:5_160:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 12:10:16 | 顯示全部樓層
有手信會好d嘅
pinkhung 發表於 2010-6-30 12:08



    嘩.版主發惡 ,犀牛係時侯派手信喇{:5_101:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 12:14:15 | 顯示全部樓層
有手信會好d嘅
pinkhung 發表於 2010-6-30 12:08



    我自己一件野都冇買到{:5_147:} 我老婆就有..去幾日台灣都用左我萬八蚊{:5_169:} 又冇左隻十仔喇{:5_120:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 12:18:05 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kingyan 於 2011-7-20 13:30 編輯

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 12:18:12 | 顯示全部樓層
我自己一件野都冇買到 我老婆就有..去幾日台灣都用左我萬八蚊 又冇左隻十仔喇{:5 ...
canon.hk 發表於 2010-6-30 12:14


canon 犀牛hing,
$使左, 你好快又賺番啦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 12:20:05 | 顯示全部樓層
canon 犀牛hing,
$使左, 你好快又賺番啦!
ryanenen 發表於 2010-6-30 12:18



    希望啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-6-30 13:42:21 | 顯示全部樓層
報到
canon.hk 發表於 2010-6-30 11:14



    welcome canon.hk~~ {:5_117:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 13:46:51 | 顯示全部樓層
你好呀5姐,得你叫我過黎咋!冇其他人叫我{:5_114:}
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-6-30 13:56:59 | 顯示全部樓層
你好呀5姐,得你叫我過黎咋!冇其他人叫我
canon.hk 發表於 2010-6-30 13:46



    呢到好新咋,我都係來左兩三日啦,見個個都玩開又啱key,咪叫埋你一齊happy喇,响呢版吹水好free架{:5_153:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 14:07:28 | 顯示全部樓層
你好呀5姐,得你叫我過黎咋!冇其他人叫我
canon.hk 發表於 2010-6-30 13:46



    唔想好似叫人過底咁...{:5_137:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 14:16:57 | 顯示全部樓層
唔得閒走開幾粒鍾,咁又幾版啦.....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-6-30 14:20:05 | 顯示全部樓層
唔得閒走開幾粒鍾,咁又幾版啦.....
kleehkg 發表於 2010-6-30 14:16



    証明大家都幾frd 吓
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 19:22 , Processed in 0.042957 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表