報到 canon.hk 發表於 2010-6-30 11:14
使用道具 舉報
比百事佬荼毒左果位犀牛哥 ,歡迎!!! cyberken 發表於 2010-6-30 11:16
你好呀!一返黎就見多個地方吹水,正 canon.hk 發表於 2010-6-30 11:24
你返嚟嗱 pinkhung 發表於 2010-6-30 11:46
係唔係好掛住我呢 canon.hk 發表於 2010-6-30 12:02
{:3 ... pinkhung 發表於 2010-6-30 12:03
嘻嘻.條jps 係咪好ok呢? cyberken 發表於 2010-6-30 12:03
乜你咁對d新仔架版主 canon.hk 發表於 2010-6-30 12:05
有手信會好d嘅 pinkhung 發表於 2010-6-30 12:08
我自己一件野都冇買到 我老婆就有..去幾日台灣都用左我萬八蚊 又冇左隻十仔喇{:5 ... canon.hk 發表於 2010-6-30 12:14
canon 犀牛hing, $使左, 你好快又賺番啦! ryanenen 發表於 2010-6-30 12:18
你好呀5姐,得你叫我過黎咋!冇其他人叫我 canon.hk 發表於 2010-6-30 13:46
唔得閒走開幾粒鍾,咁又幾版啦..... kleehkg 發表於 2010-6-30 14:16
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 19:22 , Processed in 0.042957 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.