找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: bigpun1975

[擴音機] Nuforce AVP-18 同好會

[複製鏈接]
發表於 2013-12-2 16:59:59 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JKC710 於 2013-12-2 17:01 編輯

大家有無試過HANG機, 我已經試過2次.
兩次都係轉EQ出事..............部機會繼續出聲, 但係無哂反應, 要熄大制...........
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-12-2 17:00:52 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2013-12-2 16:59
大家有無試詔HANG機, 我已經試過2次.
兩次都係轉EQ出事..............部機會繼續出聲, 但係無哂反應, 要熄 ...

又冇喎...........
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-12-2 17:01:19 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2013-12-2 16:32
快D將條Fuse掉番轉, 環繞同音場都好好多

今晚返去攪, 其實皇上同西牛都話鬼我咁快就換FUSE, 又唔肯定係咪條鉑金攪到無左最低低果浸~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-12-2 17:03:53 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2013-12-2 17:01
今晚返去攪, 其實皇上同西牛都話鬼我咁快就換FUSE, 又唔肯定係咪條鉑金攪到無左最低低果浸~ ...

其實部機取向都係咁, 我打算換番條sommer galileo 訊號線落去
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-12-2 17:06:51 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2013-12-2 17:01
今晚返去攪, 其實皇上同西牛都話鬼我咁快就換FUSE, 又唔肯定係咪條鉑金攪到無左最低低果浸~ ...

超低我都有, 中低好似弱小小, 佢個低頻收得好快, 所以會有錯覺唔夠量, 我睇到auto eq 200hz 全部加得好勁, 應該想加番D肉地
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-12-2 17:07:27 | 顯示全部樓層

我真係唔好彩..........
無呀, 覺得有部份女聲演唱會"時時"聲既齒音多得滯, 所以跟FISHBONE師兄建議自己禁低少少6K同12KHZ.

豬賓有無LILY CHAN演唱會? 有既幫手試試 "忽然之間" 同之後果一首.
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-12-2 17:09:47 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2013-12-2 17:03
其實部機取向都係咁, 我打算換番條sommer galileo 訊號線落去

我而家PA-02 X 3 + GOTHAM 11001 X 4
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-12-2 17:11:04 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2013-12-2 17:07
我真係唔好彩..........
無呀, 覺得有部份女聲演唱會"時時"聲既齒音多得滯, 所以跟FISHBONE師兄建議自己 ...

冇呀............
今日研究到冇需要呃太多呎, 因為部機聲底中高尾音好長, 再呃得多會好虛, 反而加小小6khz 或以上仲正
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-12-2 17:12:56 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2013-12-2 17:09
我而家PA-02 X 3 + GOTHAM 11001 X 4

我都係11001, 強項係中高, 所以唔打算換, 想响前級PC, 同 subwoofer IC 着手
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-12-2 17:14:24 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2013-12-2 17:06
超低我都有, 中低好似弱小小, 佢個低頻收得好快, 所以會有錯覺唔夠量, 我睇到auto eq 200hz 全部加得好勁 ...

我而家反而無落EQ (用FLAT EQ)
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-12-2 17:16:34 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2013-12-2 17:11
冇呀............
今日研究到冇需要呃太多呎, 因為部機聲底中高尾音好長, 再呃得多會好虛, 反而加小小6kh ...

仲加6khz

我要減.........
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-12-2 17:20:31 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2013-12-2 17:11
冇呀............
今日研究到冇需要呃太多呎, 因為部機聲底中高尾音好長, 再呃得多會好虛, 反而加小小6kh ...

我屋企前置同surround back到皇帝位距離基本上一致, 係side surround窄左dd

AUTO:

L/R: 2.2M
C: 2.0M
SIDE: 1.6M -- > 2.2M
SBL/R: 2.2M

我本來自己將SIDE SURROUND呃做2.2M, 跟住皇上黎到呃埋到去3.5M.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-12-2 17:25:09 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2013-12-2 17:16
仲加6khz

我要減.........

我後面深, 前後置質素有別
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-12-2 17:27:39 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2013-12-2 17:20
我屋企前置同surround back到皇帝位距離基本上一致, 係side surround窄左dd

AUTO:

哦, 你單向後置係要搞一搞
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-12-2 22:03:22 | 顯示全部樓層
今次比fd毒害, 終入人生第一部無反相機(二手).....
估唔到盡開光圈, 手持+iphone底touch 快門....有咁的效果....跌錢了~~

順手分享小骨之家套棄材 + 仔仔
IMG_9018.jpg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-12-2 22:11:09 | 顯示全部樓層
fishbone8822 發表於 2013-12-2 22:03
今次比fd毒害, 終入人生第一部無反相機(二手).....
估唔到盡開光圈, 手持+iphone底touch 快門....有咁的效 ...

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-12-3 01:08:34 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2013-12-2 17:07
我真係唔好彩..........
無呀, 覺得有部份女聲演唱會"時時"聲既齒音多得滯, 所以跟FISHBONE師兄建議自己 ...

有冇想過用hdmi線校聲?
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-12-3 01:41:50 | 顯示全部樓層
on90on 發表於 2013-12-3 01:08
有冇想過用hdmi線校聲?

我會試用setting黎就, 真係攪唔到先轉
而家用緊aq朱古力
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-12-3 02:52:58 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2013-12-3 01:41
我會試用setting黎就, 真係攪唔到先轉
而家用緊aq朱古力

明白 想轉hdmi話我知有好介紹
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-12-3 04:03:22 | 顯示全部樓層
本帖最後由 on90on 於 2013-12-3 04:05 編輯
JKC710 發表於 2013-12-2 17:07
我真係唔好彩..........
無呀, 覺得有部份女聲演唱會"時時"聲既齒音多得滯, 所以跟FISHBONE師兄建議自己 ...


可能我要求低自從換左MIT訊號線之後大部分問題解決左
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 05:45 , Processed in 0.049905 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表