找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: waiwah

[短片分享] 超索, 周韋彤

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-3-5 16:50:42 | 顯示全部樓層
我都有幾張!同大家分享!有重復吾好打我,謝謝!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-5 17:17:46 | 顯示全部樓層
本帖最後由 waiwah 於 2011-3-5 17:19 編輯

出一套俾大家嘆下

























本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-6 01:23:10 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-6 23:58:05 | 顯示全部樓層
人工...咪咪..
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-7 10:53:04 | 顯示全部樓層
都係人工整出黎....
人工整既係咪冇得"搓"架
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-8 18:51:28 | 顯示全部樓層




















本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-8 22:32:20 | 顯示全部樓層
假波 假眼 假鼻 假咀 假下趴 假牙.....
好想睇佢廿年後似唔似夏惠姨~~

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-8 22:51:47 | 顯示全部樓層
假還假, 唔係太離譜, 有得卓你x唔x ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-8 22:59:39 | 顯示全部樓層
假還假, 唔係太離譜, 有得卓你x唔x ?
waiwah 發表於 2011-3-8 22:51



    我話佢一定唔啅..........
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-8 23:00:27 | 顯示全部樓層
我話佢一定唔啅..........
howin 發表於 2011-3-8 22:59



    Im sure too
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-8 23:02:30 | 顯示全部樓層
本帖最後由 waiwah 於 2011-3-8 23:03 編輯
我話佢一定唔啅..........
howin 發表於 2011-3-8 22:59



    唔x係化, 禁對細佬唔住?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-8 23:03:16 | 顯示全部樓層
Im sure too
kleehkg 發表於 2011-3-8 23:00



    佢太唔了解sk555版主喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-8 23:04:23 | 顯示全部樓層
佢太唔了解sk555版主喇
howin 發表於 2011-3-8 23:03



    Yes, too bad
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-8 23:04:39 | 顯示全部樓層
佢太唔了解sk555版主喇
howin 發表於 2011-3-8 23:03



    小弟真是失敬....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-8 23:05:39 | 顯示全部樓層
小弟真是失敬....
waiwah 發表於 2011-3-8 23:04



    唔伯話你知佢唔鍾意女人架...唔好話俾人聽
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-9 02:19:19 | 顯示全部樓層
唔伯話你知佢唔鍾意女人架...唔好話俾人聽
howin 發表於 2011-3-8 23:05


粉腸豪,我竟然係呢度都撞倒你!give me five,my brother!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-9 08:57:18 | 顯示全部樓層
粉腸豪,我竟然係呢度都撞倒你!give me five,my brother!
masteralain 發表於 2011-3-9 02:19



    呢d咁嘅post點會無我
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-9 09:02:09 | 顯示全部樓層
呢d咁嘅post點會無我
howin 發表於 2011-3-9 08:57


yeah,呢條女真索!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-9 21:13:12 | 顯示全部樓層
yeah,呢條女真索!
masteralain 發表於 2011-3-9 09:02



    冇乜可能唔扯旗..
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-9 23:36:37 | 顯示全部樓層
本帖最後由 waiwah 於 2011-3-9 23:38 編輯

就黎冇貨派











本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 13:27 , Processed in 0.045308 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表