找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 天下第一刀

[喇叭] 適當的喇叭配搭讓聲音更性感

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2015-6-16 03:50:08 | 顯示全部樓層
JackieEason 發表於 2015-6-15 21:04
ching 懂行,冇錯,金舖真係做唔到電鍍。
電鍍汙染好犀利,如果刀hing真係響Newyork,我諗東岸都好难搵到 ...

珠寶加工場跟我有關系﹐所以他們必須接。
OK﹐你可以DIY
電鍍穩壓電源﹕
http://www.ebay.com/itm/Digital- ... 26sd%3D161708887986

鍍金水可以網上買到﹐而且有錄影教程﹕
http://www.ebay.com/itm/24K-Gold ... 26sd%3D161708887986

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-16 04:04:16 | 顯示全部樓層
本帖最後由 天下第一刀 於 2015-6-16 04:32 編輯
karsonkwan 發表於 2015-6-15 17:57
真金? 唔係掛.... 點真法先? 9999?


黃銅鍍金成本非常低﹐因為黃銅本身已經接近金顏色。
一個戒指足夠做兩個RCA插頭中間的芯﹐自己用沒有必要電鍍﹐用足料吾使跟手尾。
你播4仔D聲更HIEND。
PS.記著要D師傅幫你焊條銀線做接頭﹐因為焊錫焊過的黃金很難回收.
Gold RCA.jpg

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-16 06:01:33 | 顯示全部樓層
天下第一刀 發表於 2015-6-16 04:04
黃銅鍍金成本非常低﹐因為黃銅本身已經接近金顏色。
一個戒指足夠做兩個RCA插頭中間的芯﹐自己用沒有 ...

問你用咩野金喎,足金定K金呀

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-16 09:17:18 | 顯示全部樓層
karsonkwan 發表於 2015-6-16 06:01
問你用咩野金喎,足金定K金呀

用足金﹐厚少少就吾會變形﹐要慢慢插盡﹐然後慢慢拉出少少﹐反復幾次讓彈簧脹開﹐
感覺緊密接觸就OK﹐如此不軟不硬D女聲特佳﹔RCA外面接觸部份同樣系足金最佳(切左用銀焊接駁)﹐要D師傅幫你開一圈的彈簧位﹐如此外觀好而且保障接觸必要的壓力。鑲幾粒石外觀更HIEND(加舞台用的激光燈射著最好)。

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-16 10:33:01 | 顯示全部樓層
Crymen 發表於 2015-6-14 17:47
路過..... 大家已知其虛實,點解重要同佢吹?

師兄,你講得啱,係我錯!

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-16 10:47:47 | 顯示全部樓層
本帖最後由 JackieEason 於 2015-6-16 10:48 編輯





評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-11-16 16:31:15 | 顯示全部樓層
天下第一刀 發表於 2015-6-10 05:15
Pyramid TW46 1.5-Inch Tweeter
本來系車用音響的單體﹐本身焊接一個3.3uF的分音電容﹐幾年前無意中直接 ...

刀哥天下无敌一统江湖~!~!~!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 21:36 , Processed in 0.032668 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表