peter 兄, 真係要換盤? rumor 發表於 2011-7-7 14:08
使用道具 舉報
暫時都重考慮緊 最衰應承左老細G-0s係今年最後一件 如果唔係都想試下eso盤既威力{ ... peter2000325 發表於 2011-7-7 14:30
嘩! 又有新玩具,恭喜,恭喜! 尋日肯定係好日,有三個師兄post新玩具,豪哥新喇叭, ... masteralain 發表於 2011-7-7 08:17
敢米現在先買eso盤 到年 尾才買G-0s 做 x'mas gift anthlai 發表於 2011-7-7 15:21
想買邊部呀? rumor 發表於 2011-7-7 15:14
K-01買唔起 考慮緊佢袓先X-01D2 peter2000325 發表於 2011-7-7 15:52
最幣佢己經買咗g0s呢... rumor 發表於 2011-7-7 15:22
X01D2我也想找一台啊 但搵唔到既話... 想緊P/D05好唔好 PCMM1 發表於 2011-7-7 16:05
p/d05 聲音上會比 x01d2 或 k-01 "軟"一些. 如果唔係有怪叫我都唔會唔要佢. 但買二手真的要check清楚, ... rumor 發表於 2011-7-7 16:30
睇嚟二嫂對你唔係幾好 二部都出事 所以你最後都放棄佢 藤原拓海 發表於 2011-7-7 16:49
其實可能我八字同eso 唔夾. 無論點, eso 都係一間用心做盤既公司... rumor 發表於 2011-7-7 16:53
基本上入隻LPCD45試如好快讀到, 同PLAY冇問題, 基本上就冇問題了 kingyan 發表於 2011-7-5 10:11
二手X05從朋友購入,讀LPCD比之前部low-end Cambridge慢,但play得好正常,是否EsotericX05特性? ... mpv 發表於 2011-7-13 22:58
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 13:00 , Processed in 0.085925 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.