找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: JanHau

[地區] 元朗HIFI同好會~

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-5-6 20:33:57 | 顯示全部樓層
Hello all ching,

我都係住元郎,多多指教!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-6 21:29:10 | 顯示全部樓層
真的嗎,我成日都好無聊嫁喎我就住係你對面屏山之嘛
MooMoo 發表於 2011-5-6 16:13



    黎咪黎,驚你呀?   kakakakakaka
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-7 00:27:08 | 顯示全部樓層
Hi Skykids,
最近家中正換傢俬,稍後會入埋speaker, than will invite you ^ ^
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-8 12:03:16 | 顯示全部樓層
幾時攪個元朗大環遊~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-8 20:23:33 | 顯示全部樓層
Support ^ ^
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-9 08:44:07 | 顯示全部樓層
元朗街坊早晨
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-9 08:48:50 | 顯示全部樓層
元朗街坊早晨
JanHau 發表於 2011-5-9 08:44


得7版,等我黎幫下手!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-9 09:28:29 | 顯示全部樓層
搵日去大榮華飲茶
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-9 13:25:32 | 顯示全部樓層
元朗果然係人丁單薄
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-9 13:42:32 | 顯示全部樓層
搵日去大榮華飲茶
JanHau 發表於 2011-5-9 09:28



  好呀!我又去!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-9 13:44:07 | 顯示全部樓層
好呀!我又去!
masteralain 發表於 2011-5-9 13:42


sat有無性趣
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-9 13:46:48 | 顯示全部樓層
sat有無性趣
JanHau 發表於 2011-5-9 13:44


星期六去我度窩!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-9 13:48:11 | 顯示全部樓層
太古有大榮華咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-9 13:58:32 | 顯示全部樓層
得7版,等我黎幫下手!
masteralain 發表於 2011-5-9 08:48


咁你幾時黎幫o下我手呀!?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-9 14:05:30 | 顯示全部樓層
咁你幾時黎幫o下我手呀!?
racewong 發表於 2011-5-9 13:58

幫完一邊再一邊架啦~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-9 14:18:33 | 顯示全部樓層
咁你幾時黎幫o下我手呀!?
racewong 發表於 2011-5-9 13:58


你果度咪比你老闆封閉左啦,去Q麼!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-9 14:22:55 | 顯示全部樓層
太古有大榮華咩
JanHau 發表於 2011-5-9 13:48


冇,只有大撚倫!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-9 14:40:42 | 顯示全部樓層
冇,只有大撚倫!
masteralain 發表於 2011-5-9 14:22



    大撚獲就有你份
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-9 14:46:20 | 顯示全部樓層
大撚獲就有你份
howin 發表於 2011-5-9 14:40


點解?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-9 14:47:47 | 顯示全部樓層
點解?
masteralain 發表於 2011-5-9 14:46



    因為你聽日要請我食飯
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 05:30 , Processed in 0.923019 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表