找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: Simcity

[其他] Home Visit

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-7-7 23:53:33 | 顯示全部樓層
Just happen to come across this photo posted by westdoor C Hing sometime ago......


Same gentleman, ...
Simcity 發表於 2011-7-7 23:12

嘩!  肥婆配高文!!! 唔知全港有幾多對 "肥婆" 呢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-8 00:20:31 | 顯示全部樓層
嘩!  肥婆配高文!!! 唔知全港有幾多對 "肥婆" 呢?
Jameskyc 發表於 2011-7-7 23:53


That is an interesting question, James C Hing :)  And this setup must be extremely toxic too !!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-8 00:21:48 | 顯示全部樓層
P1220823.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-8 02:59:21 | 顯示全部樓層
P1220940.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-9 12:36:05 | 顯示全部樓層
P1220946.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-11 09:37:54 | 顯示全部樓層
P1220967.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-11 09:40:15 | 顯示全部樓層
WA~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-12 00:20:11 | 顯示全部樓層
P1220836.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-12 00:25:53 | 顯示全部樓層
Simcity 發表於 2011-7-12 00:20



Simcity兄果然有名譽地位
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-12 10:38:07 | 顯示全部樓層
Bentley 發布會?

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-12 23:09:35 | 顯示全部樓層
Simcity兄果然有名譽地位
fatboy88 發表於 2011-7-12 00:25


Thanks Fatboy88 C Hing!!  I am basically not a potential customer but it's my great honor to be invited joining this function.  Yes James, it's the launch party of the Bentley new GT coupe :)

P1220829.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-12 23:11:42 | 顯示全部樓層
Thanks Fatboy88 C Hing!!  I am basically not a potential customer but it's my great honor to be in ...
Simcity 發表於 2011-7-12 23:09



    大夫果然有面子...有地位...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-14 00:35:12 | 顯示全部樓層
大夫果然有面子...有地位...
howin 發表於 2011-7-12 23:11


Thank you Howin C Hing :)
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-14 00:55:47 | 顯示全部樓層
P1220811.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-17 00:12:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Simcity 於 2011-8-2 00:26 編輯

And it's my pleasure to have "CKKeung" C Hing & his friend "Matthew" C Hing to be my guests today and we have a nice chat with each other too.  Thanks for coming once again :)

1.   Bcychung
2.   一無閒
3.   Cyberken
4.   蒲東
5.   Supercow
6.   Matrix
7.   MDLP
8.   Dangermouse
9.   Howin
10. 德國軍長
11. MR1010
12. Lee388
13. CCLai870
14. Letsplay
15. Sinner
16. Rumor
17. KYU888
18. Edwinlee
19. Jameskyc
20. MooMoo
21. Har
22. AndyShum
23. Garrard
24. M9_M9
25. 7308
26. Frankial
27. Thomson
28. Eccolo
29. Viwong
30. 老火湯
31. Fatboy88
32. JSL
33. Ackcheng
34. Myself           (AV-forums)
35. Samsamsam  (AV-forums)
36. 嘩哈哈            (AV-forums)
37. Reno             (AV-forums)
38. CARO1106     (R33)
39. Greenfield HK (R33)
40. Wongjames    (R33)
41. Fitfitfinish      (R33)
42. Grey              (R33)
43. RF2899          (R33)
44. Kuro              (R33)
45. AM1113         (R33)
46. 98                 (R33)
47. FomHK          (R33)
48. AV Allen         (R33)
49. Dickson          (R33)
50. Andy              (R33)
51. Nagralam       (R33)
52. Panadol          (R33)
53. Benny            (R33)
54. Seamonster    (R33)
55. HiFiyau           (R33)
56. DoctorJohn     (R33)
57. JCR33            (R33)
58. Stevehifi        (R33)
59. Tom.Tsui        (R33)
60. And.t             (R33)
61. CK1357          (R33)
62. AW168           (R33)
63. Iamjohn         (R33)
64. JJ4044
65. Masteralain
66. 鄺大俠
67. Dt825
68. Xmenli
69. James' Friend 老細 no1
70. James' Friend 老細 no2
71. JJ3380
72. CKKeung
73. Matthew
74. mansanwai
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-17 17:46:03 | 顯示全部樓層
Hi Simcity cHing,

Yesterday was the 3rd time I came to your home.  This time your audio system is fabulous!
I have never heard Sonus Faber performing at such a level!
To be frank, it's one of the best audio systems that I have ever auditioned.  Now I have a yardstick for improving mine which is 'streets behind' of yours.

Last but not least, thank you so much for giving me so many helpful comments on my audio system.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-17 18:17:28 | 顯示全部樓層
唔睇都唔知已經咁多師兄到過你家,仍懷念你對音樂所花的時間心機
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-17 23:49:07 | 顯示全部樓層
唔睇都唔知已經咁多師兄到過你家,仍懷念你對音樂所花的時間心機
XmenLi 發表於 2011-7-17 18:17


Thanks XmenLi C Hing!!
Thanks CKKeung C Hing for your great comment!!!  And I am really impressed with your new ARC flagship preamp.  Deep down in my heart, I am a diehard ARC fan too, having used four of their preamps in the past (LS25 Mk2, Ref2 Mk2, Ref3, Ref5), but your anniversary model is just so............GOOD!!!
P1230085.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-19 20:27:48 | 顯示全部樓層
ARC 40th anniversary, definitely one of the best tube preamps available in the market today!!!

P1230081.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-20 10:02:37 | 顯示全部樓層
Simcity 師兄,

謝謝你的美言!
我絕對同意ARC40是現今美國大廠所出的頂尖 tube preamp (另一極品是CJ的GAT).
可惜它落在我的cheapy組合中,未能全面發揮它的威力.  我會繼續努力,不會辜負它的.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 20:06 , Processed in 0.054287 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表