找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: nwwedmond

[品牌] Triangle同好會

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-2-20 00:53:49 | 顯示全部樓層
玩過夜咁爽~
JanHau 發表於 2011-2-20 00:51



    仲食埋宵夜,2:00am 幾先走......
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 00:55:57 | 顯示全部樓層
2點幾先走,實比老細斬死
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 00:57:59 | 顯示全部樓層
2點幾先走,實比老細斬死
JanHau 發表於 2011-2-20 00:55



    你會驚
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 01:04:35 | 顯示全部樓層
玩過夜咁爽~
JanHau 發表於 2011-2-20 00:51


算早啦,三點都試過

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 01:42:23 | 顯示全部樓層
2點幾都俾人小喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 02:04:39 | 顯示全部樓層
2點幾都俾人小喇
howin 發表於 2011-2-20 01:42



    唔係天光先返會開心 d 咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 02:04:45 | 顯示全部樓層
2點幾都俾人小喇
howin 發表於 2011-2-20 01:42


我係灰姑娘黎架,去街唔可以過12點架,如果唔係,後果自負??
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 02:11:50 | 顯示全部樓層
唔係天光先返會開心 d 咩
kleehkg 發表於 2011-2-20 02:04



    頂你
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 02:14:00 | 顯示全部樓層
頂你
howin 發表於 2011-2-20 02:11



   

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 02:15:32 | 顯示全部樓層
我係灰姑娘黎架,去街唔可以過12點架,如果唔係,後果自負?? ...
masteralain 發表於 2011-2-20 02:04



    過十二點最多咪叫你唔好返.....仲好啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 02:21:46 | 顯示全部樓層
過十二點最多咪叫你唔好返.....仲好啦
howin 發表於 2011-2-20 02:15


貢又唔會窩,但會每5分鐘打一次電話比你,等你玩得唔安樂,呢招高呢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-2-20 09:38:32 | 顯示全部樓層
行政版主我驚我部機嚇親你咋,同埋搞到咁夜反屋企被人話就唔好啦,果條飛機友係咁嫁啦,我只不過是條毛又 ...
MooMoo 發表於 2011-2-20 00:26

好過癮.  我第一次家訪玩到咁嘢咋, 但真係好開心, 學到好多嘢, 又可以聽到我心愛的Cello, 真係好鬼心郁想搵番對添....  多謝MooMoo兄的熱情招呼同咁多師兄交流心得呀!  今朝跑完半馬好攰, 依家去抖抖先.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 09:46:16 | 顯示全部樓層
算早啦,三點都試過
MooMoo 發表於 2011-2-20 01:04


好似5點都試過,送埋人返去,成6點幾......
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 09:47:42 | 顯示全部樓層
好過癮.  我第一次家訪玩到咁嘢咋, 但真係好開心, 學到好多嘢, 又可以聽到我心愛的Cello, 真係好鬼心郁想 ...
nwwedmond 發表於 2011-2-20 09:38


晨咁早,比o的半馬朋友call出去飲早茶.......
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 11:01:48 | 顯示全部樓層
貢又唔會窩,但會每5分鐘打一次電話比你,等你玩得唔安樂,呢招高呢? ...
masteralain 發表於 2011-2-20 02:21



    唔通呢招就係傳說中失傳已久嘅~~奪~命~追~魂~call~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 11:03:18 | 顯示全部樓層
好過癮.  我第一次家訪玩到咁嘢咋, 但真係好開心, 學到好多嘢, 又可以聽到我心愛的Cello, 真係好鬼心郁想 ...
nwwedmond 發表於 2011-2-20 09:38



    靚仔.....你撐嗰個高佬下話....係咪做架兩

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 21:47:38 | 顯示全部樓層
had a very nice evening and morning!
many priceless softwares to listen!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 22:19:14 | 顯示全部樓層
好過癮.  我第一次家訪玩到咁嘢咋, 但真係好開心, 學到好多嘢, 又可以聽到我心愛的Cello, 真係好鬼心郁想 ...
nwwedmond 發表於 2011-2-20 09:38


唔好想啦,人生苦短、春宵一刻值千金呀,我成日都同人講,喇叭哩家野,聽對細買對大,張來一定冇後悔的
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-20 22:20:30 | 顯示全部樓層
had a very nice evening and morning!
many priceless softwares to listen!
matt 發表於 2011-2-20 21:47


呀哥你都收埋唔小喎
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-2-20 23:17:25 | 顯示全部樓層
唔好想啦,人生苦短、春宵一刻值千金呀,我成日都同人講,喇叭哩家野,聽對細買對大,張來一定冇後悔的{: ...
MooMoo 發表於 2011-2-20 22:19

真係要諗諗, 但未必仲有Cello賣.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 09:02 , Processed in 0.041625 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表