玩過夜咁爽~ JanHau 發表於 2011-2-20 00:51
使用道具 舉報
2點幾先走,實比老細斬死 JanHau 發表於 2011-2-20 00:55
查看全部評分
nwwedmond
2點幾都俾人小喇 howin 發表於 2011-2-20 01:42
唔係天光先返會開心 d 咩 kleehkg 發表於 2011-2-20 02:04
頂你 howin 發表於 2011-2-20 02:11
howin
我係灰姑娘黎架,去街唔可以過12點架,如果唔係,後果自負?? ... masteralain 發表於 2011-2-20 02:04
過十二點最多咪叫你唔好返.....仲好啦 howin 發表於 2011-2-20 02:15
行政版主我驚我部機嚇親你咋,同埋搞到咁夜反屋企被人話就唔好啦,果條飛機友係咁嫁啦,我只不過是條毛又 ... MooMoo 發表於 2011-2-20 00:26
算早啦,三點都試過 MooMoo 發表於 2011-2-20 01:04
好過癮. 我第一次家訪玩到咁嘢咋, 但真係好開心, 學到好多嘢, 又可以聽到我心愛的Cello, 真係好鬼心郁想 ... nwwedmond 發表於 2011-2-20 09:38
貢又唔會窩,但會每5分鐘打一次電話比你,等你玩得唔安樂,呢招高呢? ... masteralain 發表於 2011-2-20 02:21
had a very nice evening and morning! many priceless softwares to listen! matt 發表於 2011-2-20 21:47
唔好想啦,人生苦短、春宵一刻值千金呀,我成日都同人講,喇叭哩家野,聽對細買對大,張來一定冇後悔的{: ... MooMoo 發表於 2011-2-20 22:19
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 09:02 , Processed in 0.041625 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.