我考得早嗎!讀緊master就考,時間比較多d,吾似魚仔貢,又要番工,顧家,又有興趣,又有side business。 ... masteralain 發表於 2011-3-29 11:13
使用道具 舉報
其實hifi真係唔會令我煩惱... cyberken 發表於 2011-3-29 11:03
我見你睇住對b&w好煩咁~ JanHau 發表於 2011-3-29 11:16
睇你地咁講,再睇下自己,真係 .... mr1010 發表於 2011-3-29 11:16
mr1010老闆,你咪撚玩我地! masteralain 發表於 2011-3-29 11:19
老闆?真係聽日有冇飯開都未知;手停口停,日日倒屎咁早起身果種痛苦..... 唉! ... mr1010 發表於 2011-3-29 11:22
1同2唔難, 肯讀就得, 有人話2最難, 又有人話3最難,將會考3 cyberken 發表於 2011-3-29 11:15
查看全部評分
nwwedmond
mr1010
masteralain
定價36300一隻, showroom有9折 cyberken 發表於 2011-3-29 10:20
回復 cyberken 谢了! hzxcv001 發表於 2011-3-29 16:34
點解無左下聞既? 印度廚皇 發表於 2011-4-1 16:50
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 00:48 , Processed in 0.054305 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.