找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: peter2000325

[CD播放機] 80K以下既SACD/cd PLAYER的選擇

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-7-15 11:25:23 | 顯示全部樓層
算吧啦!如果要400k, 我又係果句,我分九得出麼!
masteralain 發表於 2011-7-15 11:22


分就一定分得出, 但佢要同你分身家呢.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:25:47 | 顯示全部樓層
咁你問下rumor以前k01+clock同而家soulution一件過.....唔洗搞咁多野....邊部好聲d?? ...
howin 發表於 2011-7-15 11:07



    佢講左好多次啦, 無話邊部好聲過邊部, 只係佢既個人取向 + SETTING.

佢對喇叭如可換左AMATI, 戰果可能會改寫!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:26:10 | 顯示全部樓層
我只可以話, 我再諗唔到會換咩cd機.(呢一刻)
rumor 發表於 2011-7-15 11:23



   
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:27:48 | 顯示全部樓層
本帖最後由 rumor 於 2011-7-15 11:34 編輯
kachow兄,

請問呢部邊度有得試
peter2000325 發表於 2011-7-15 11:22


旺角威尼斯, 中環sound concepts.  我提意你去中環試.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:28:14 | 顯示全部樓層
Playback 當日我都有留意,不過自己成日itch, 日後賣出就無乜市場...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:33:59 | 顯示全部樓層
佢講左好多次啦, 無話邊部好聲過邊部, 只係佢既個人取向 + SETTING.

佢對喇叭如可換左AMATI, 戰果 ...
racewong 發表於 2011-7-15 11:25



    我只係想帶出唔係一定所有cdp都係加clock就百分之一百好左......加clock又有好多變數...多條pc又多條clock cable...市場上大多數嘅cdp都無clock in....如要硬性因為要就部clock而去搵有clock in嘅cdp....我覺得會焗限左...少左好多選擇...純粹個人意見...希望Peter兄唔好介意

評分

6

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:38:26 | 顯示全部樓層
我只係想帶出唔係一定所有cdp都係加clock就百分之一百好左......加clock又有好多變數...多條pc又多 ...
howin 發表於 2011-7-15 11:33



    RUMOR, 你又做錯左肋! 佢唔鐘意人地加佢分架.

所以我地不嬲[我很同意]HOWIN既POST時, 係用[扣分]黎表示同意架.

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:39:35 | 顯示全部樓層
唔好沉迷係clock既迷宮之中
要記住自己想要d咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:39:47 | 顯示全部樓層
Playback 當日我都有留意,不過自己成日itch, 日後賣出就無乜市場...
benzman 發表於 2011-7-15 11:28



  PLAYBACK好似都有得玩CLOCK喎.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:45:16 | 顯示全部樓層
RUMOR, 你又做錯左肋! 佢唔鐘意人地加佢分架.

所以我地不嬲[我很同意]HOWIN既POST時, 係用[扣分]黎 ...
racewong 發表於 2011-7-15 11:38



    你個仆街...我打得咁辛苦...

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:45:41 | 顯示全部樓層
本帖最後由 masteralain 於 2011-7-15 11:47 編輯
我只係想帶出唔係一定所有cdp都係加clock就百分之一百好左......加clock又有好多變數...多條pc又多 ...
howin 發表於 2011-7-15 11:33


我又唔同意窩,我覺得cdp用左一個更精確ge clock係會百分之一百好左窩!

計數准左,茅可能唔會好左窩!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:48:04 | 顯示全部樓層
如果玩clock要真正用到佢既好處,最好係cdt+dac+clock
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:48:20 | 顯示全部樓層
我又唔同意窩,我覺得cdp用左一個更精確ge clock係會百分之一百好左窩! ...
masteralain 發表於 2011-7-15 11:45



    咁點解大多數嘅cdp designer都唔加個clock input??
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:49:43 | 顯示全部樓層
RUMOR, 你又做錯左肋! 佢唔鐘意人地加佢分架.

所以我地不嬲[我很同意]HOWIN既POST時, 係用[扣分]黎 ...
racewong 發表於 2011-7-15 11:38


收到, 吓次會啦..
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:51:50 | 顯示全部樓層
咁點解大多數嘅cdp designer都唔加個clock input??
howin 發表於 2011-7-15 11:48


因爲去地茅出clock,吾想益人,同加個clock interface, 綫路改變會曾加成本咯!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 11:56:31 | 顯示全部樓層
PLAYBACK好似都有得玩CLOCK喎.
racewong 發表於 2011-7-15 11:39


嘩!k03於2手區出沒!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-15 12:03:31 | 顯示全部樓層
我只係想帶出唔係一定所有cdp都係加clock就百分之一百好左......加clock又有好多變數...多條pc又多 ...
howin 發表於 2011-7-15 11:33



大家理性討論,小弟絕對唔會介意
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 12:03:33 | 顯示全部樓層
[quote]因爲去地茅出clock,吾想益人,同加個clock interface, 綫路改變會曾加成本咯! ...
masteralain 發表於 2011-7-15 11:51 [url=http://w
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 12:04:15 | 顯示全部樓層
嘩!k03於2手區出沒!
masteralain 發表於 2011-7-15 11:56



   屌, 好撚吸引呀!

快D搵人買左佢啦, 免得我個屎忽又痕!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-15 12:12:25 | 顯示全部樓層
加上emm labs以前個d Philip盤真係好壞參半. 所以都嚇怕好多人. 而正值Emm改用Eso 盤, 點知design DAC果個designer又走左去開間Playback 頂死佢..變左emm labs呢個牌子真係多災多難.


An insider story:
The fact is ex-EMM chief engineer AK and sale head JT wanted EMM to switch using Eso transport because many complaints on Philips transport at that time.   EMM boss think it is too costly (cost US$3k each), profit will hurt unless price go up substantially.

AK/JT then formed PlayBack and start using Eso, their product sell quite well, 頂死EMM.   

EMM reacted by launching XLD1, use Eso transport..頂死返PD


Last yearend, PD announced lower price 3 series.
EMM will react by launching affordable Meitner MA-1 range.....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 08:10 , Processed in 0.041554 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表