找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: hooh

[影音組合] 屯門之友,,其中一友既AV部屋(UPDATE LIST P.1)

  [複製鏈接]
發表於 2010-10-15 00:37:38 | 顯示全部樓層
本帖最後由 KITCHAN 於 2010-10-15 02:45 編輯

我記起喇之前換左後級條pc
而家聽緊apollo13知道發生咩事
冇左好多頻段
明天再從新set過套機先得

- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-15 00:39:50 | 顯示全部樓層
我記起喇之前換左後級條pc
而家聽緊apollo13知道發生咩事
冇左好多頻段
明天再從新set過套機先得

- 發送自 ...
KITCHAN 發表於 2010-10-15 00:37

甘勁
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-15 00:40:45 | 顯示全部樓層
我記起喇之前換左後級條pc
而家聽緊apollo13知道發生咩事
冇左好多頻段
明天再從新set過套機先得

- 發送自 ...
KITCHAN 發表於 2010-10-15 00:37

你係咪落左DDL果條落去,,
其實我今晚套野部後級同隻十仔條PC我都調轉左
後級用DDL條REVOLUTION,十仔用NEOTECH條3001
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-15 02:32:06 | 顯示全部樓層
本帖最後由 KITCHAN 於 2010-10-15 02:46 編輯

後級換番條舊pc
前中有番中低頻
聽日再試清楚最壞打算
Kx-12擺番backfire



- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-16 01:21:18 | 顯示全部樓層

屯門之友,,其中一友既AV部屋( P.1 更新相,加腳架)

本帖最後由 KITCHAN 於 2010-10-16 01:22 編輯

線王兄提議p記amp應關左eq佢
我試緊關左82個eq
出黎個效果都幾好
起碼好過auto同自己set既eq


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-16 01:27:13 | 顯示全部樓層
線王兄提議p記amp應關左eq佢
我試緊關左82個eq
出黎個效果都幾好
起碼好過auto同自己set既eq


- 發送自我 ...
KITCHAN 發表於 2010-10-16 01:21

下,,,但妳之後SET既空氣感咪弱左囉,我都係諗全照開EQ之後再SET嫁咋,
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-16 02:55:45 | 顯示全部樓層

屯門之友,,其中一友既AV部屋( P.1 更新相,加腳架)

下,,,但妳之後SET既空氣感咪弱左囉,我都係諗全照開EQ之後再SET嫁咋,
試左套wanted比我想中好好多
果種聲我諗我點set eq都攪唔到
好奇怪系你道試就少左高音但多番中低頻
聽曰開大聲d試真d


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-22 14:04:21 | 顯示全部樓層
尋晚終於都坐定定睇晒成套MONSTER INC,
今次係第一次用而家最新既SETTING黎睇,,
屋頂電流走黎走去果段,頭頂既低頻冇之前咁明顯,
但整個空間既低頻就比之前多左,感覺都幾好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-23 14:25:30 | 顯示全部樓層
咁咪好囉
尋晚屎忽痕試下將後置比番82推XPA-5照樣推LCR
發覺真係小改變大改善,,音牆空間感大左由其後置
前去後既汽車音效明顯係遠左(尾聲長左)
前牆都闊D,,聽多左D細緻野
兩台機分工真係好好多
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-23 14:38:54 | 顯示全部樓層
你兩隻野都有進步
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-23 16:28:44 | 顯示全部樓層
本帖最後由 KITCHAN 於 2010-10-23 16:29 編輯

多得你既提點同肯教我地野姐
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-23 16:42:30 | 顯示全部樓層
咁咪好囉
尋晚屎忽痕試下將後置比番82推XPA-5照樣推LCR
發覺真係小改變大改善,,音牆空間感大左由其後置
前 ...
KITCHAN 發表於 2010-10-23 14:25

咁有時間又要上黎聽下先得喇
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-23 16:43:36 | 顯示全部樓層
多得你既提點同肯教我地野姐
KITCHAN 發表於 2010-10-23 16:28

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-23 22:30:35 | 顯示全部樓層

回复: 屯門之友,,其中一友既AV部屋( P.1 更新相,加腳架)

[quote]咁咪好囉
尋晚屎忽痕試下將後置比番82推XPA-5照樣推LCR
發覺真係小改變大改善,,音牆空間感大左由其後置
前 ...
KITCHAN 發表於 2010-10-23 14:25
咁有時間又要上黎聽下先得喇[/QUOTE]
好!call me

发送自我的 GT-I9000 大板凳
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-23 22:31:49 | 顯示全部樓層
套架生越黎越正~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-23 22:40:58 | 顯示全部樓層

回复: 屯門之友,,其中一友既AV部屋( P.1 更新相,加腳架)

何止呀D声仲越黎越正

发送自我的 GT-I9000 大板凳
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-24 11:21:10 | 顯示全部樓層
何止呀D声仲越黎越正

发送自我的 GT-I9000 大板凳
KITCHAN 發表於 2010-10-23 22:40


你都係啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-1 09:15:13 | 顯示全部樓層
好喇,大降級行動總算叫完成
首先講下我降級後既架生
AV AMP - ONKYO 308
BD PLAYER - P記 120
前置 - ONKYO 座地
中置 - ROGER
後置 - ONKYO
十仔 - 一對ROGER 8吋
以上架生只用了我$4050大洋
**中,後置本身有,不用買**

以上架生無礙同之前的一定有好明顯分別
本人覺得畫面分別比較明顯
畫面比之前刺眼DD和冇咁SHARP
聲音方面反而比我覺得有少少驚喜
估唔到咁既架生出黎既聲都唔太差
以價論物,而家呢套比我之前套M&K平十幾倍價錢
所以我覺得真係比我以前套M&K抵玩好多,,哈哈
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-21 19:16:35 | 顯示全部樓層
歡迎加入MK大家庭
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-22 21:53:42 | 顯示全部樓層

屯門之友,,其中一友既AV部屋(大降級後報告P.9)

歡迎加入MK大家庭
師兄我諗你冇睇清楚
佢係退出左mk大家庭至真呀
哈哈哈


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 11:53 , Processed in 0.040016 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表