找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: benzman

[喇叭] Wilson Audio Sophia 3

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-9-2 14:56:24 | 顯示全部樓層
Calling鎗王,食飯時間又係度掛住昅女唔蒲頭呀?
Garyto73 發表於 2011-9-2 14:39



    九龍灣邊有女可昅呀?!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 14:58:00 | 顯示全部樓層
九龍灣邊有女可昅呀?!
racewong 發表於 2011-9-2 14:56



    上網無咩?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 15:01:33 | 顯示全部樓層
九龍灣邊有女可昅呀?!
racewong 發表於 2011-9-2 14:56



    我嗰邊就冇,你嗰邊大把啦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 15:04:16 | 顯示全部樓層
初步印象如何?
OldHenry 發表於 2011-9-2 14:51



    高頻無KHARMA咁靚咁有貴氣, 但人聲有感情D, 低頻彈跳好D.

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 15:26:47 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 15:30:07 | 顯示全部樓層
http://www.hiendy.com/forum/view ... ra=&ordertype=1

原來 Hiendy 都有, 不過真係好似冇人用過
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 15:55:41 | 顯示全部樓層
回復 158# racewong


    有個玩左幾年watt6/watt8,明日會同佢同阿輝飲荼,你有冇興趣加入?


另有明友細佬新買左蘇菲亞3,不過佢係第一套音響,但仲未去聽過
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 15:59:13 | 顯示全部樓層
回復 149# Garyto73
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:00:19 | 顯示全部樓層
回復  racewong


    有個玩左幾年watt6/watt8,明日會同佢同阿輝飲荼,你有冇興趣加入?


另有明友細佬 ...
letsplay 發表於 2011-9-2 15:55


多謝letsplay大哥邀請   

但明天叫左低音王幫拖出旺角搬兩塊[黑金沙]石板, 之後仲要回家上釘上喇叭...

最重要係請低王音佢老人家飲下午茶...

順便可以同低 音王偷o下師. 學o下玩hi-fi. 哈哈.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:01:55 | 顯示全部樓層
好似有特別版比佢
但可能冇二手價
你唔好諗喇
藤原拓海 發表於 2011-9-2 14:53


wilson sophia one既鑼絲好似係M10. 所以要特別造比佢.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:06:02 | 顯示全部樓層
多謝letsplay大哥邀請   

但明天叫左低音王幫拖出旺角搬兩塊[黑金沙]石板, 之後仲要回家上釘上 ...
racewong 發表於 2011-9-2 16:00



    鎗王,你千祈唔好話跟我學嘢呀!小弟何德何能教人呀!只係幫拖炸!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:13:56 | 顯示全部樓層
鎗王,你千祈唔好話跟我學嘢呀!小弟何德何能教人呀!只係幫拖炸! ...
Garyto73 發表於 2011-9-2 16:06


係呀! 我就唔跟佢學嘢喇
我驚我會敗家呀

講吓笑
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:20:35 | 顯示全部樓層
係呀! 我就唔跟佢學嘢喇
我驚我會敗家呀

講吓笑
藤原拓海 發表於 2011-9-2 16:13



    藤原拓海兄,佢跟得我多唔係怕敗家,而係怕比人話佢似我咁"重囗味"姐!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:25:28 | 顯示全部樓層
坐言起行~~
racewong 發表於 2011-9-2 13:40



Congratulation on NEW SPEAKERS!
Very Beautiful !
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:31:49 | 顯示全部樓層
Congratulation on NEW SPEAKERS!
Very Beautiful !
bcychung 發表於 2011-9-2 16:25



    多謝! 你都有新玩具喎. 089

鍾醫生, 有無諗住大洗牌, 換套B仔玩?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:33:27 | 顯示全部樓層
藤原拓海兄,佢跟得我多唔係怕敗家,而係怕比人話佢似我咁"重囗味"姐! ...
Garyto73 發表於 2011-9-2 16:20


口味既野, 人人不同, 何需介懷?!

不過我都知你係講笑O者. HEHE
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:37:40 | 顯示全部樓層
多謝letsplay大哥邀請   

但明天叫左低音王幫拖出旺角搬兩塊[黑金沙]石板, 之後仲要回家上釘上 ...
racewong 發表於 2011-9-2 16:00



    你竟敢叫佢出手搬野,比一舊水叫d阿差搬咪得啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:40:21 | 顯示全部樓層
回復 171# racewong


    我地可否加入架??
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:54:17 | 顯示全部樓層
wilson喇叭真係唔錯.

你估o下我下對喇叭, 會唔會都係wilson audio?
racewong 發表於 2011-9-2 13:53


槍王真係令人佩服萬分,新敬歡剛到,已經想緊下一個目標
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-9-2 16:59:21 | 顯示全部樓層
你竟敢叫佢出手搬野,比一舊水叫d阿差搬咪得啦
letsplay 發表於 2011-9-2 16:37



係喎.!!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 23:39 , Processed in 0.070379 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表