找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: timmywan

[地區] 屯門友埋位

 火.. [複製鏈接]
發表於 2010-10-9 17:02:33 | 顯示全部樓層
重有你地定咗av至暈飯局係邊度?


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
waisspstaff 發表於 2010-10-9 16:57



    http://www.hiendy.com/forum/view ... p;extra=&page=1   
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-31 10:46:25 | 顯示全部樓層
1)  timmywan         屯門龍門居
2) agnes_b            屯門???(就搬)
3) HINTEL              屯門大興
4) howin                屯門冠峰園
5) daken                屯門難地
6) faigoal               屯門碼頭美樂花園
7) Pinkau               屯門碼頭悅湖山莊
8) stanley2468       屯門難地(就搬)
9) KITCHAN            海麗花園
10)L06300204        屯門湖景
11)waisspstaff        屯門富建花園
12)hooh                屯門良景
13)ERIC                屯門青磚圍
14)Joe                  屯門 紫田村(剛剛要收地)
15)鬼馬小靈精         屯門新圍苑
16)ichk                 屯門碼頭美樂花園
17)yueming1004     屯門碼頭悅湖
18)keisano             屯門時代廣場
19)billy250             屯門翠寧花園
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-31 22:15:38 | 顯示全部樓層
各位師兄好,我新手一名住屯門隔離屏山,唔知可唔可以入會呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-18 15:43:49 | 顯示全部樓層
回復 162# ERIC


    1)  timmywan         屯門龍門居
2) agnes_b            屯門???(就搬)
3) HINTEL              屯門大興
4) howin                屯門冠峰園
5) daken                屯門難地
6) faigoal               屯門碼頭美樂花園
7) Pinkau               屯門碼頭悅湖山莊
8) stanley2468       屯門難地(就搬)
9) KITCHAN            海麗花園
10)L06300204        屯門湖景
11)waisspstaff        屯門富建花園
12)hooh                屯門良景
13)ERIC                屯門青磚圍
14)Joe                  屯門 紫田村(剛剛要收地)
15)鬼馬小靈精         屯門新圍苑
16)ichk                 屯門碼頭美樂花園
17)yueming1004     屯門碼頭悅湖
18)keisano             屯門時代廣場
19)billy250             屯門翠寧花園
20)ppfuk                 屯門龍門居
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-20 17:32:21 | 顯示全部樓層
1)  timmywan         屯門龍門居
2) agnes_b            屯門???(就搬)
3) HINTEL              屯門大興
4) howin                屯門冠峰園
5) daken                屯門難地
6) faigoal               屯門碼頭美樂花園
7) Pinkau               屯門碼頭悅湖山莊
8) stanley2468       屯門難地(就搬)
9) KITCHAN            海麗花園
10)L06300204        屯門湖景
11)waisspstaff        屯門富建花園
12)hooh                屯門良景
13)ERIC                屯門青磚圍
14)Joe                  屯門 紫田村(剛剛要收地)
15)鬼馬小靈精         屯門新圍苑
16)ichk                 屯門碼頭美樂花園
17)yueming1004     屯門碼頭悅湖
18)keisano             屯門時代廣場
19)billy250             屯門翠寧花園
20)ppfuk                 屯門龍門居
21)otis008             屯門碼頭悅湖
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-20 17:44:45 | 顯示全部樓層
1)  timmywan         屯門龍門居
2) agnes_b            屯門???(就搬)
3) HINTEL              屯門大興
4) howin                屯門冠峰園
5) daken                屯門難地
6) faigoal               屯門碼頭美樂花園
7) Pinkau               屯門碼頭悅湖山莊
8) stanley2468       屯門難地(就搬)
9) KITCHAN            海麗花園
10)L06300204        屯門湖景
11)waisspstaff        屯門富建花園
12)hooh                屯門良景
13)ERIC                屯門青磚圍
14)Joe                  屯門 紫田村(剛剛要收地)
15)鬼馬小靈精         屯門新圍苑
16)ichk                 屯門碼頭美樂花園
17)yueming1004     屯門碼頭悅湖
18)keisano             屯門時代廣場
19)billy250             屯門翠寧花園
20)ppfuk                 屯門龍門居
21)otis008             屯門碼頭悅湖
22) Martin              屯門
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-22 16:36:49 | 顯示全部樓層

屯門友埋位

回復 162# ERIC


    1)  timmywan         屯門龍門居
2) agnes_b            屯門???(就搬)
3) HINTEL              屯門大興
4) howin                屯門冠峰園
5) daken                屯門難地
6) faigoal               屯門碼頭美樂花園
7) Pinkau               屯門碼頭悅湖山莊
8) stanley2468       屯門難地(就搬)
9) KITCHAN            海麗花園
10)L06300204        屯門湖景
11)waisspstaff        屯門富建花園
12)hooh                屯門良景
13)ERIC                屯門青磚圍
14)Joe                  屯門 紫田村(剛剛要收地)
15)鬼馬小靈精         屯門新圍苑
16)ichk                 屯門碼頭美樂花園
17)yueming1004     屯門碼頭悅湖
18)keisano             屯門時代廣場
19)billy250             屯門翠寧花園
20)ppfuk                 屯門龍門居
咦!又多一個住我隔離嘅av友咼ppfuk,得閒可以一齊去阿timmywan大師屋企吸下毒咼!


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-29 19:17:56 | 顯示全部樓層
又係時候攪下聚會
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-29 22:42:06 | 顯示全部樓層
回復 169# timmywan


    師兄有?搞呀
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-29 22:48:10 | 顯示全部樓層
天氣涼涼地,最好打邊爐
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-29 22:55:17 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-29 23:04:00 | 顯示全部樓層
預埋我呀,我呢個禮拜都返早....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-29 23:08:13 | 顯示全部樓層
呢個禮拜我返夜
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-29 23:30:11 | 顯示全部樓層
我又跨區黎
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-30 01:48:09 | 顯示全部樓層
大家報名先啦,最好講埋邊一二日得,等大家易就D
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-30 08:42:41 | 顯示全部樓層
大家報名先啦,最好講埋邊一二日得,等大家易就D
timmywan 發表於 2010-11-30 01:48



    timmy又有動作... 等我嚟監場先...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-30 10:29:22 | 顯示全部樓層

屯門友埋位

大家報名先啦,最好講埋邊一二日得,等大家易就D
1)waisspstaff今星期二至日都得


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-30 11:51:08 | 顯示全部樓層
Saturday night
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-30 17:29:34 | 顯示全部樓層
大家報名先啦,最好講埋邊一二日得,等大家易就D
timmywan 發表於 2010-11-30 01:48

我呢個星期,靜係星期四,六唔得,其餘都可以
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-30 17:48:17 | 顯示全部樓層
甘就星期日晚出來打邊爐,唔得又或者人少就改期
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 03:44 , Processed in 0.047463 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表