使用道具 舉報
740JACKY HING LONG TIME NO SEE , VERY HAPPY SEE Y HERE.. ^_^ DCX 2496 , IF UPLOAD NEW FIRMWARE IS ... SAMLUI 發表於 2011-3-26 23:54
CAR HING 部 Pioneer D23 SOUND O.K. MA ?? ^_~ SAMLUI 發表於 2011-3-27 02:02
Jacky師父, 試下電分後面所有output都插晒後級再調, 全部output有loading後會有關係, 如後級唔夠, 先試 ... 梁強 發表於 2011-3-26 22:14
五年前有一對 , 條友開禾7k , 禾冇buy..........之後........dum春 dum到E+ ... jogo 發表於 2011-3-26 22:08
禾E+ set野開聲最多係睇藍光四仔........ jogo 發表於 2011-3-26 23:08
我兵樹係師父呢. 玩電分,聽多d唔同意見,回相交流係件樂事 梁sir之意係部電分所有output都插 ... 740jacky 發表於 2011-3-27 13:50
強兄 能說下8部電分特色音色嗎 ^_^ SAMLUI 發表於 2011-3-26 23:58
回復 jogo jogo師父, 識嘆禾. 梁強 發表於 2011-3-27 22:47
jogo師父, 其實4343個10寸到而家我都唔曉得點先玩得好? 一大聲就亂. 梁強 發表於 2011-3-27 23:27
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 08:44 , Processed in 0.041279 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.