找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 梁強

[其他] 號角眾樂同好會

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-3-27 11:49:04 | 顯示全部樓層
今早計左數.......



1 = 42.9 cm (800Hz xo)
2 = 5cm (7kHz xo)

唔知有冇錯... 343/800 同 343/7000
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-27 11:50:17 | 顯示全部樓層
740JACKY HING

LONG TIME NO SEE ,  VERY HAPPY SEE Y HERE.. ^_^

DCX 2496 , IF UPLOAD NEW FIRMWARE IS ...
SAMLUI 發表於 2011-3-26 23:54



    真係慘... 部野好新架嘛... 好少用.. 一用就香左...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-27 11:54:55 | 顯示全部樓層
CAR HING

部 Pioneer D23 SOUND O.K. MA ??

^_~
SAMLUI 發表於 2011-3-27 02:02



    呵.. 呵.. 部 D23, 這裡兩住師兄都玩過.... 梁兄同jogo 兄都有玩..
我鍾意佢行analog 四路, 平平地都幾好玩.. 但就冇phase, delay 攪.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-27 13:50:28 | 顯示全部樓層
Jacky師父,
試下電分後面所有output都插晒後級再調, 全部output有loading後會有關係, 如後級唔夠, 先試 ...
梁強 發表於 2011-3-26 22:14



我兵樹係師父呢.
玩電分,聽多d唔同意見,回相交流係件樂事

梁sir之意係部電分所有output都插晒後級再調會
1)影響driver動態平衡
2)定係會令電分更穩定/正常
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-27 13:56:51 | 顯示全部樓層
五年前有一對 , 條友開禾7k , 禾冇buy..........之後........dum春 dum到E+ ...
jogo 發表於 2011-3-26 22:08

羔sir
7K WOR~ 禾也代尼dum春
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-27 14:13:00 | 顯示全部樓層
禾E+ set野開聲最多係睇藍光四仔........
jogo 發表於 2011-3-26 23:08

物善其用
女優把聲咪似蔡琴咁好喉底
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-27 14:53:35 | 顯示全部樓層
740JACKY HING

LONG TIME NO SEE ,  VERY HAPPY SEE Y HERE.. ^_^

DCX 2496 , IF UPLOAD NEW FIRMWARE IS ...
SAMLUI 發表於 2011-3-26 23:54


女兄
講左成年先見到尼張肉照
望落C服整齊,正呀!!
這是我的dream叭,做嘜學埋架仔sm咁倒轉d 叭_叭
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-27 21:49:56 | 顯示全部樓層
=> 1 = 42.9 cm (800Hz xo)
2 = 5cm (7kHz xo)

唔知有冇錯... 343/800 同 343/7000

咁低音不用delay,
中音delay 430mm
高音delay 50mm

***我有少少懷疑高音是否7khz做分頻, 照道理是9khz或以上,
     如有該horn頭網站, 請跟官方分頻點為準.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-27 22:42:10 | 顯示全部樓層
我兵樹係師父呢.
玩電分,聽多d唔同意見,回相交流係件樂事

梁sir之意係部電分所有output都插 ...
740jacky 發表於 2011-3-27 13:50



Jacky兄,
dcx2496有邊個比你熟, 希望兄台得閒講下心得.
無錯呀, 插晒後會全面穩定, 正常及易調好多, 以你功力, 很快又成功.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-27 22:45:17 | 顯示全部樓層
強兄

能說下8部電分特色音色嗎

^_^
SAMLUI 發表於 2011-3-26 23:58



Sam哥,
Sorry呀, 可唔可以第日出左貨先給大家包膠呀?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-27 22:47:36 | 顯示全部樓層
回復 153# jogo


    jogo師父, 識嘆禾.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-27 23:02:16 | 顯示全部樓層
=>玩AD電分除左前後人手調之外 , 有冇其他計?

如 : 用CAP ,或, 加長 SPK CABLE .等......???


有d人相位(反相可做到延遲),
有d人係分頻點就(重疊),
有d人係單元阻抗就,
有d人係單元線圈就,(即音圈大小)
有d人落eq,
有d人用6db斜率去解決,
兄台說的用cap是否只加一個cap串在單元前面? 咁做即是變左6db斜度, 與及對音質劣化.
加長喇叭線未聽過有效.
*不過上述手法小弟覺得唔正統.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-27 23:06:17 | 顯示全部樓層
Sam哥好野禾, 攪咁大對喇叭.
用咩機推? 介紹下好禾.


回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-27 23:12:18 | 顯示全部樓層
=> Pioneer D23 SOUND O.K. MA ??
一試無防, 玩完也保值.
你咁多老友, 攞部返屋企擰下佢嗎.
**器材始終要在自已地方才試得真.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-27 23:14:52 | 顯示全部樓層
正路排位


回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-27 23:17:09 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jogo 於 2011-3-27 23:21 編輯

Leung Hing 晚安
SAMLUI Hing , 點解要將對4343甩出泥玩呢?
對4343唔落腳架 , 個低音會好悶聲禾
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-27 23:23:58 | 顯示全部樓層
回復  jogo


    jogo師父, 識嘆禾.
梁強 發表於 2011-3-27 22:47


5睇唔曉硬 ........冇計
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-27 23:27:13 | 顯示全部樓層
jogo師父,
其實4343個10寸到而家我都唔曉得點先玩得好?
一大聲就亂.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-27 23:33:54 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jogo 於 2011-3-27 23:45 編輯
jogo師父,
其實4343個10寸到而家我都唔曉得點先玩得好?
一大聲就亂.
梁強 發表於 2011-3-27 23:27



    之前點分法?可唔可以講下聽感 , 高低延伸情況 , 低音表現 , 調聲時聽乒幾隻歌 , 對箱點放 , 腳架幾高 , 對箱擺放位置 ,皇帝位同對箱既距離
      另可5可以講下以2路推時中低既表現
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-28 00:43:35 | 顯示全部樓層
回復 179# jogo


等現任用家Sam哥比下意見都好禾.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 08:44 , Processed in 0.041279 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表