查看全部評分
hkp1196
MDLP
bigpun1975
canon.hk
hkbomberman
chhanthony
chrisclw
pepsiman
timmywan
pinkhung
使用道具 舉報
我都係用哩支OS 90寸 timmywan 發表於 2011-10-4 22:48
之嘢比想像中長呢 fatboy88 發表於 2011-10-4 22:55
你支100寸係長D timmywan 發表於 2011-10-4 23:02
係呢timmywan師兄,想請教之OS有無分裝上天花/牆身嘅VERSION架? fatboy88 發表於 2011-10-4 23:12
無分, 都係用個L架................. hkp1196 發表於 2011-10-4 23:35
咁都安心D,因我想直接上落天花度. fatboy88 發表於 2011-10-4 23:42
經驗之談,如果裝天花嘅話,有幾樣o野要留意: 1) 一定要用拉爆螺絲,至少每邊一粒; 2) 先裝好隻幕,拉 ... pepsiman 發表於 2011-10-4 23:57
多謝師兄溫馨提示,我想問下隻幕有無得set固定位架? fatboy88 發表於 2011-10-5 00:10
100寸....投影真係唔會嫌大 chrisclw 發表於 2011-10-5 22:35
師兄係邊度買架!我又身痕想揾部黎睇下 andprise 發表於 2011-10-10 16:28
pepsiman 發表於 2011-10-4 23:57 經驗之談,如果裝天花嘅話,有幾樣o野要留意: 1) 一定要用拉爆螺絲,至少每邊一粒;
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 06:06 , Processed in 0.043947 second(s), 21 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.