找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 9447|回復: 41

[分享] 2012聖誕開包篇 - KEF LS50

[複製鏈接]
發表於 2012-12-24 11:27:18 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 racewong 於 2012-12-24 11:45 編輯

2012重有幾日就過去,而今日又係平安夜,首先祝大家聖誕快樂,新年快樂
聖誕節當然要有禮物啦,見咁多c兄都有好多禮物(雖然佢地個d係天價禮物 ),但我都唔執輸,開返幾個平箱先
禮物1- KEF LS50
IMG_1436.JPG
我兩隻百厭星都心急不及待同我開佢包
IMG_1438.JPG
IMG_1441.JPG
IMG_1467.JPG
對喇叭真身真係靚仔過相 ,不過其實都好擔心,今次由804D down grade 去 LS50,表現唔多唔少一定有距離 ,但因為以我現時既能力,對目標喇叭重有段距離 ,所以買住對喇叭仔頂住先,希望自己可以接受到啦  

評分

21

查看全部評分

 樓主| 發表於 2012-12-24 11:30:24 | 顯示全部樓層
本帖最後由 heihei 於 2012-12-24 11:46 編輯

禮物2 - KEF R200C
自從無左隻中置後,睇戲真係不是味兒 ,見Down grade 左對喇叭後,有少少錢多出離可以買返隻中置離睇戲啦,叫做填補下心靈既空虛
IMG_1447.JPG
IMG_1449.JPG
IMG_1452.JPG
本來想買對LS50同人一齊SHARE做中置,但最後都係想買左大少少同靚仔少少,但估唔到佢最有返咁上下重量(成35磅)

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 11:38:19 | 顯示全部樓層
D貓貓會5會抓佢架 ( KEF ) !
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 11:40:10 | 顯示全部樓層
用ASR推LS50,大材小用
1月1日再upgrade
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 11:45:14 | 顯示全部樓層
咁有無買埋FD2呀?!

記得上次去KEF SHOWROOM USB比拼, 對LS50真係好有驚喜! 當時SHOWROOM都係用緊FD2墊LS50喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 11:47:25 | 顯示全部樓層
師兄,以你的器材和心態,我相信你好快就會送走對ls50.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-24 11:47:47 | 顯示全部樓層
本帖最後由 heihei 於 2012-12-24 12:00 編輯

禮物3 - Foundation Designer II
IMG_1455.JPG
鎗王真係勁,未POST就已經問定有無買呢對腳
呢對咁既爛鬼鐵要收成幾千蚊 都唔知貴係邊 不過見咁多C兄講呢對野唔講得笑,用左後書架都可以變座地喇叭 我心諗有無咁x勁呀 就係咁我半信半疑同埋又見有二手能力,唔啱都有好多人接既心態,咁就買左.....
  
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 11:56:07 | 顯示全部樓層
eddie1000 發表於 2012-12-24 11:47
師兄,以你的器材和心態,我相信你好快就會送走對ls50.

絕對認同
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 11:57:41 | 顯示全部樓層
同座地804D比差幾遠?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-24 12:01:31 | 顯示全部樓層
本帖最後由 heihei 於 2012-12-24 12:15 編輯

最後,當然比大家睇下我最UPDATE野比大家笑下啦
至於好多人都可能有興趣會問,由804d轉去ls50,會有咩事發生,表現又差幾遠
由於時間關係,我已經不停咁用jmr煲機碟同埋唔同類型既音樂去煲爆佢 直至今日已經有成7-80個鐘啦,再過多百多個鍾,同埋我會試下唔同擺位,加埋夾唔同既線(喇叭線,信號線同電線),之後我會出個試聽心得比大家參考下,等一d有興趣同就入手既c兄多個參考
IMG_1465.JPG
IMG_1462.JPG

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 12:08:02 | 顯示全部樓層
kachow 發表於 2012-12-24 11:57
同座地804D比差幾遠?

ls50有排都未煲起啦.

上次見豬賓果對LS50煲左兩個月都未開聲.

反而SHOWROOM果對開晒聲就VERY GOOD肋!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 12:12:10 | 顯示全部樓層
只係 upgrade 前奏
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-24 12:18:07 | 顯示全部樓層
本帖最後由 heihei 於 2012-12-24 12:49 編輯
racewong 發表於 2012-12-24 12:08
ls50有排都未煲起啦.

上次見豬賓果對LS50煲左兩個月都未開聲.


鎗王你係唔係講緊銅鑼灣間SHOW ROOM
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 12:30:30 | 顯示全部樓層
50up.jpg

我對50升左上神台了~~~
如果C兄對50放通知小弟 !!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 12:30:54 | 顯示全部樓層
heihei 發表於 2012-12-24 12:01
最後,當然比大家睇下我最UPDATE野比大家笑下啦
至於好多人都可能有興趣會問,由804d轉去l ...

等你的報告,有興趣知邊啲線夾啲
另外,你用緊係咩喇叭架? 小弟初學,多多指教
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-24 12:52:10 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2012-12-24 12:30
我對50升左上神台了~~~
如果C兄對50放通知小弟 !!!

聲都未開就叫我放
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 12:53:12 | 顯示全部樓層
heihei 發表於 2012-12-24 12:52
聲都未開就叫我放

哈~~~ BOOK 定先 !!! 手快有手慢無
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 12:58:48 | 顯示全部樓層
師兄,以你的器材和心態,我相信你好快就會送走對ls50. X2
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 13:08:51 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-12-24 12:08
ls50有排都未煲起啦.

上次見豬賓果對LS50煲左兩個月都未開聲.

屋企成日有人,我諗依家都係200粒鐘到
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 13:13:29 | 顯示全部樓層
師兄,以你的器材和心態,我相信你好快就會送走對ls50. X3
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 03:36 , Processed in 0.124055 second(s), 27 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表