找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 5273|回復: 7

[請教] Front presence 声壓

[複製鏈接]
發表於 2013-8-6 19:39:40 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
.係米應該設定跟各声道一樣?吾該。
 樓主| 發表於 2013-8-6 22:44:30 | 顯示全部樓層
無人解答。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-6 23:51:55 | 顯示全部樓層
re:係米應該設定跟各声道一樣?吾該。
我係
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-7 00:12:10 | 顯示全部樓層

我之前用Z7甘set,以中置係0計:

FR / FL:-1
C:0
SR /SL:+1
FP:-1~-2
Sub:+2

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-7 01:21:56 | 顯示全部樓層
唔一定, 不過我覺得應該將聲壓set到同中置差唔多, 咁dialog lift先會效果一致d...
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-7 10:12:05 | 顯示全部樓層
please find the Onkyo 5010 set up link, very detail .
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-7 10:55:58 | 顯示全部樓層
Adding presence spks to your gears?
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-8-7 12:46:33 | 顯示全部樓層
chrisclw 發表於 2013-8-7 01:21
唔一定, 不過我覺得應該將聲壓set到同中置差唔多, 咁dialog lift先會效果一致d... ...

X 2 我都係咁set~
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 11:18 , Processed in 0.049810 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表