查看全部評分
mono++
使用道具 舉報
redoctober 發表於 2013-12-11 16:52 淘寶的LKS ?
racewong 發表於 2013-12-11 17:13 妖! 又影個紙箱出黎要人估!
kelvin99 發表於 2013-12-11 17:15 係囉,快D開啦 唔係鎗王爆粗架喇
kentsang 發表於 2013-12-11 17:29 內藏照片
CKKeung 發表於 2013-12-12 08:49 Looks nice! Any shop weblink? Thanks!
kentsang 發表於 2013-12-12 09:03 一陣間pm師兄你
mono++ 發表於 2013-12-12 09:10 係前後級?
kentsang
CKKeung 發表於 2013-12-12 09:17 Thanks!
ozrayyau 發表於 2013-12-14 07:38 乜要用到20 mf 咁大,仲 REL CAP 乜 REL CAP 唔係黃色嘅? 冇 made in usa嘅? 点都好,好唔好聲先 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 10:27 , Processed in 0.057117 second(s), 26 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.