呢排Hifi市況淡靜, 當然响考試季節, 好多發燒友屋企都變左圖書館.
不過最近有逆市奇葩, 日日都見到有人開箱, 究竟咩咁勁呢?
呢部我比喻為入門CAS神器嘅eversolo DMP-A6, 係一啲完全冇接觸過CAS人仕,
或者一啲只係想easy listening 朋友嘅喜訊.
![]()
其本上呢部機已經預載左Tidal, Qobuz, AmazonMusic 等等之串流平台,
更可以安裝第三方軟件直接播放 Apple Music .
雙 ES9038Q2M 解碼, 只要插上Lan 線及電源線, 再直接以RCA或XLR輸出
比擴音機, 已經可以輕鬆地享受串流平台嘅音樂, 當然你有儲開歌嘅話,
將DMP-A6駁上NAS, 又或者加入内置SSD, 就可以聽返自己備份開嘅歌 .
正因為我係一個CAS白痴, 呢部A6絕對可以吸引到我嘅注意.
早兩日我就衝咗去德發地庫M Base諗住試下部機,
實物毫無膠感, 一啲都唔似幾千蚊嘅入門嘢,
Finishing做得好好.
![]()
前面有一個六吋大嘅touch mon, 反應都算幾快,
現場所見, 只係一部A6直出到Plinius合併,
聽内置嘅串流,
估唔到對Scansonic喇叭仔離後牆兩呎都冇,
都做到唔錯嘅分離感, 啲聲唔會黐埋一舊舊,
聲音正正經經, 聽任何類型歌都唔會有格格不入嘅感覺.
用現場部ipad操控, 介面好順, 搵歌好快,
最正係可以用android, 咁冇ipad嘅用家就唔使買多部機喇.
![]()
M Base只係得部普通版, 我就衰八卦,
自己行埋上國聲試部master版.
一樣係合併直推書架, 今次用vivid,
響一個差唔多嘅空間大細之下,
明顯聽到master版聲音背景更静, 分隔度更加之好.
音質都聽得出比較細緻, 如果budget許可,
都係建議直上master版喇.
![]()
結論:
其實入門串流機, 好多時令人詬病在操作唔暢順,
玩多幾玩就會hang機.
今次呢部eversolo A6, 無論你用佢嘅touch mon,
又或者以ipad操作, 都幾得心應手.
而呢部機完全可以做到all in one, 串流連埋解碼,
完全可以plug n play.
價位唔到一萬蚊, 聲音完全收貨有餘,
仲有數碼及NAS輸入,
我唔敢講係買大包之作,
但係絕對可以滿足到一眾CAS初哥嘅要求.
如果你仲係有懷疑嘅話,
可以去德發地庫M base,
又或者到旺角添置2樓國聲嗰度試一試,
應該會俾到驚喜你.
標準版推廣優惠價:$7,480
Master 版 $9,980(升級op-amp 及 飛秒時鐘)
https://www.micaudio.com/html/news/eversolo/eversolo_DMP-A6.html











